Tim iz Milton Kinsa morao je da da odgovore povodom leganosti svog bolida.
Pošto je Red Bul priznao da poseduje sistem za podizanje prednjeg dela poda, FIA je rešila da poseti garažu tima zbog čega je kasnije sopštila da na RB20 nisu mogli da nađu nikakav dokaz da je ovaj uređaj upotrebljen. Ipak, ekipa je pristala da napravi određene modifikacije na automobilu, ali su i ostali šefovi timova imali svoje mišljenje o tome.
Zbog toga prvi čovek Ferarija smatra da je njima potrebno detaljnije razjašnjenje ove situacije.
“Mi moramo da verujemo FIA-i povodom ovoga.” izjavio je Frederik Vaser za Sky Sports a prenosi lastwordonsports.com. “Ne želim da komentarišem neke tračeve, jer ja ne znam šta se stvarno desilo. Ne znam da li su oni ovaj sistem koristili ili ne. Ali, ako su ga stvarno koristili onda je to prevara, onda to ne spada u domen sive zone. Mi imamo na tone stvari koji spadaju u sivu zonu još od početka sezone. Ako je ovo slučaj, onda on ne može da bude klasifikovan u sivoj zoni. Mi moramo da verujemo FIA-i povodom ovoga pa ćemo videti.”
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.
Ferari je za Red bula institucija bre!
Kao i vas sistem za gorivo . O ovome se prica i zna a vi ste sa FIA sve zataskali .
Sistem koji pominješ je za power management generalno i bio je u sivim zonama.