Please assign a menu to the primary menu location under menu

Vesti

Red Bul priznao da ima probleme sa vazdušnim tunelom, počela integracija motora i šasije za 2026.

Red Bull, Fabrika, Milton Kins / Mark Thompson/Getty Images/Red Bull Content Pool

Tim iz Milton Kinsa radi na nekoliko različitih projekata.

Red Bul je od samog dolska u Formuli 1 bio klijentski tim i koristio različite agregate, ali će se od 2026. to promeniti. Tako je u Milton Kinsu sagrađena potpuno nova fabrika za ove potrebe, ali sa druge strane oni još uvek koriste stari vazdušni tunel u Bedfordu, ali se uveliko radi na instalaciji novog postrojenja.

“Mi smo uvek bili svesni limitacije našeg tunela.” kazao je Kristijan Horner za Motorsport.com. “Ali mislim da kada smo počeli da forsiramo na aerodinamičkom polju sa ovim bolidima, onda mogu da se uoče sitne razlike, gde se pokazala limitacija našeg vazdušnog tunela. Bili smo i svedoci u vremenu gde je postalaja bojaznost da bi vazdušni tuneli mogli biti zabranjeni. Adrijan Njuji je uveliko tražio novi vazdušni tunel, sve dok nije došlo razjašnjenje. Sada imamo određena pravila sa ograničenjem budžeta, pa tunel koji koristimo je neefikasan. To je postrojenje koje je staro 60 godina iz doba hladnog rata. Bilo je dobar da se naprave nekoliko fantastičnih bolida tokom godina, ali ima svoja ograničenja. Tako da kada padne temperatura ispod pet stepeni nismo mogli da ga koristimo, a kada ona pređe 25 stepeni on postaje poprilično nestabilan.”

Red Bull Powertrains, Digital / Red Bull Racing/Red Bull Content Pool

Sa druge strane puno više optimizma se gaji u novoj fabrici koja služi za proizvodnju agregata.

“To je za nas najveći izazov.” dodao je šef tima. “Mi smo napravili start-up posao, doveli 600 ljudi, napravili fabriku, pustili u rad i sve ove ljude uveli u sistem rada Red Bul kulture koju gajimo na programu razvoja šasije. Naravno da je većina došla od strane drugih timova, konkurenata i dobavljača. Takođe, imamo dosta beneficije u saradnji sa kompanijom Ford i ova veza sasvim dobro funkcioniše. Mi već vidimo prednost i razliku kada inženjeri za šasiju i motor rade zajedno na integraciji motora i šasije za 2026. godinu.”

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.

Leave a Reply