Please assign a menu to the primary menu location under menu

Uncategorized

Lekler vožnjom ubio Pjastrija i Norisa; Meklaren opet ubio sebe i svoje vozače

Charles LeclercCharles Leclerc, Ferrari, VN Italije 2024. / foto: x.com/ScuderiaFerrari

Monačanin je neverovatnom vožnjom i strategijom došao do druge pobede u sezoni ispred Pjastrija i Norisa koje je Meklaren ponovo uništio strategijom.

Vozači su se za start trke odlučili uglavnom za srednje-tvrde gume, a izuzetak u prvih deset su bili vozači Red Bula koji su se odlučili za tvrde.

Vozači Meklarena su konačno imali dobar start i zadržali su vodeće pozicije, dok je iza njih Rasel u duelu sa Lekelrom napravio grešku u produžio je napred zbog čega je izgubio nekoliko pozicija. Već u drugoj šikani, odnosno krivinama 4 i 5 je Pjastri hrabro sa spoljne strane napao Norisa i bukvalno proleteo pored njega. To je kompromitovalo Britanca na izlasku iz krivine što je omogućilo Lekleru da zauzme unutrašnju stranu na prilasku Lezmo 1 krivini i obavi manevar za drugo mesto.

Rasel je iza imao oštećenje na prednjem desnom kraju prednjeg krila i ubrzo je pao iza Verštapena na sedmo mesto.

U prvih 10 krugova nije bilo previše dešavanja. Tuš oda je morao da odustane od trke nakon jednog kontakta sa Hulkenbergom, koji je posle toga bio u boksu zbog oštećenja, dok je Rikardo dobio kaznu zbog kontakta sa Nemačkim vozačem.

Na čelu je razlika između Pjastrija i Leklerka dugo bila ispod sekunde, a Australijanac je uspeo da se oslobodi DRS-a nešto kasnije. Noris se držao na oko 1.3s iza Leklerka, dok je Sajnc sve to pratio.

Perez je konačno u 11. krugu uspeo da obiđe Rasela, koji je potom otišao u boks po novo prednje krilo i tvrde gume, nakon čega se vratio u trku na 16. mestu.

Noris je pojačao tempo u 14. krugu i približio se Lekleru na manje od sekunde, dok je Pjastri pobegao na 3 sekunde.

Međutim, Noris je u 15 krugu otišao u boks po nove gume pošto je bilo jasno da se Leklerov tempo raspada. Upravo to je i pomoglo Norisu da obiđe Leklera nakon njegovog pit-stopa, a onda je i Pjastri u 17. krugu promenio svoje gume.

U tom trenutku je trku poveo Sajnc ispred dva Red Bula, dok je Pjastri imao zaostatak od oko 10 sekundi za u tom trenutku trećeplasiranim Perezom.

Sajnc je svoje gume promenio u 20. krugu i vratio se oko 9 sekundi iza Leklera, dok je iznenađujuće samo ddva kruga kasnije menjao u Verštapen koji je ostao na tvrdim, ali je imao i spor pit stop zbog čega umalo nije izgubio poziciju od Pereza nakon što je Meksikanac bio u boksu.

Pjastri je na čelu vodio sa 1.7s prednosti ispred Norisa koji je Lekleru bežao za oko 1.4s. Sajnc iza njih je vozio nešto konzervativnije, a pratio ga je Hamilton oko 1.2s iza.

Situacija se potom malo primirila, a onda su oko 30. kruga Norisove gume počele da se neočekivano raspadaju, zbog čega je u 33. krugu morao na drugu promenu guma koja je prošla nešto sporije nego što je trebalo pa se našao oko 2s iza Verštapena kada se vratio na stazu.

Zatim smo krug kasnije videli još jedan spor pit-stop kada je Rasel drugi put menjao gume, dok su Hamiltonovi mehaničari obavili bolji posao kada je on bio u boksu u 38. Krugu.

Rasel je u 39. krugu obišao Pereza za osmo mesto, a Pjastri je u istom krugu otišao na drugu promenu guma.

On se vratio na treće mesto ispred Verštapena koji je na prilično starim gumama usporavao Norisa i znatno mu odmogao u jurnjavi za timskim kolegom, ali i Ferarijima koji su odlučili da rizikuju i ne menjaju gume.

Lekler je u tim trenucima vodio trku sa 11s prednosti ispred Sajnca, koji je bio oko 6s ispred Pjastrija.

Verštapen je drugi put promenio gume u 42. krugu i uz Pereza je u finišu bio jedini na srednje-tvrdim gumama.

Pjastri je maksimalno pojačao tempo u poslednjim krugovima i u 46. krugu je uspeo da obiđe Sajnca u DRS zoni na zadnjem pravcu.

Lekler je u tim trenucima imao 11 sekundi prednosti, ali i jako stare gume koje je trebalo dovesti do finiša.

Noris je iza u 48. krugu prošao Saijnca i vratio se na podijum, a Lekler je od jednom na čelu počeo da vozi fantastično konstantne krugove, koji su mu omogućavali da u potpunosti drži pod kontrolom situaciju sa Pjastrijem.

I tako je ostalo i do kraja. Lekler je neverovatnom vožnjom sačuvao gume i došao do pobede ispred oba Meklarena i tako ostvario drugu pobedu u sezoni i svoju drugu u Monci.

Norisu je na kraju pripao najbrži krug trke što će mu svakako pomoći u šampionatu. Sajnc je završio na četvrtoj poziciji ispred Hamiltona.

Verštapen je bio na šestom mestu ispred Rasela i Pereza, dok su Albon i Magnusen pokupili poslednje bodove.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.

10 Comments

  • E moj Lando i Oskare, poklonili ste 1-2 samo tako, umesto da se Oskar samo malo strpio i pustio Landa napred i da ga ne napada – Lekler bi pojeo gume i ne bi ni prisao podijumu. Ovako, relativno nezasluzena pobeda Le Klera. Ali zato ce Baku da pokaze koliko je los vozac, jer tamo vec vladaju drugaciji uslovi, Monca je fakicki oval, e pa tako je,a Le Kler bojz malo oladite, nije vam poster momak u borbi za titulu.

    • Zapamtiću ovaj tvoj komentar uz skrinšot da bih te pozdravio kada dođe Baku.
      Do tada uživaj u mislima da je Lekler loš vozač, jer da je “dobar” kao što je danas bio uz onoliko grešaka Maks gde bi mu bio kraj?
      “Maks je mašina” kenjalo se na sva usta, evo vidimo kakva je mašina kad nema Njuija!
      Lekler je pokazao 2021 kada je Ferari imao konkurentniji bolid kakav je vozač.
      A Meklaren ide putem Ferarija kada je bio klovn Binoto, ukenjaće sebi priliku i za vozača šampiona jer ih očigledno zanima konstruktorska.
      Sezona je krečenja, okreči sobu u papaja boju pa se čujemo ovde na portalu.
      Sportski pozdrav!

    • Decko ti pojma nemas sa zivotom! Lecler je sa losijim bolidom ali izvanrednim znanjem ovo dobio! Noris i Piastri su pokazaki koliko su nezreli vozaci jer nisu znali da dobro procene zivotni vek guma, niti da ih odrzavaju u optimalnoj temperaturi! Ova pobeda je iskljucivo Sarlova + Ferari je veom dobro podesio bolide za trkacke uslove.

    • Ti pojma nemaš, samo ću to da kažem!
      Idi leči se, popij nešto, smiri se … ti imaš neki ooozbiljan problem!
      Velikj pozdrav za tebe … papaaa!

    • Ko gubi, ima pravo da se ljuti. Shvati da navijaš za truli tim koji ne umije ništa uraditi kako treba. Hvala na gluposti! Na kraju, pobjednik je ko prvi kroz cilj prođe.

  • Gde su redovni pljuvači Leklera?!
    Bravo mali, pokazao si klasu!
    2 puta pokorio Moncu, hram trkanja F1!
    Dečko u karijeri pokorio “kultne” staze, Belgiju, Monako, Moncu!
    Poseban pozdrav za komentatora NSX i ostale pljuvače!
    Meklaren šta reći… Buzdovan Max da se lično zahvali Zek Braunu na ovakvim bodovnim poklonima!
    Sportski pozdrav!

    • Nema ih, nestali su! Holanđanin se, pošto nema ubedljiv bolid, vratio svojim navikama, a to su greške … u poslednjih 4, 5 trka ima više grešaka nego ovaj momak u crvenom za 3 sezone … toliko o tome. A ovi iz McL mi nisu jasni … umesto da strategija bude Nor, i napad na titulu, oni dozvole borbu unutar ekipe … isto kao i u Ferr …
      Što ti kažeš, da se zahvali svim timovima, nesposobnim, na prosipanju bodova …

Leave a Reply