Vozači nisu imali konkretnu priliku za pripremu za kvalifikacije pošto je veći deo sesije protekao pod crvenom zastavom zbog Sardžentovog udesa.
Učesnike je na početku treninga dočekala mokra staza i slični uslovi kao na prvom treningu. Kiša nije bila preterano jaka i to nije sprečilo neke vozače da bar na početku voze instalacione krugove na gumama za vlažne uslove.
Nakon desetak minuta smo videli prva vremena kada je Pjastri predvodio manju grupu vozača sa 1m21.850s. Ipak, malo nakon toga ga je nadmašio Alonso sa 1m21.461s, a onda smo dobili crvenu zastavu nakon što je Sardžent imao veliki incident u Vilijamsu.
On je prošao bez posledica, nakon što je u krivini 4 izgubio kontrolu kaza je zakačio travu i snažno udario u zid zadnjim krajem bolida. Nakon toga je na stazi ostalo rasuto brdo delova, a morali su da reaguju i redari pošto je izbio i manji požar.
Radovi na stazi su dugo potrajali i sesija je nastavljena samo 2 minuta pre kraja, pa je tako poslednja priprema pred kvalifikacije bila potpuno beskorisna za mnoge.
Svi su na stazu izašli na intermedijum gumama, a samo je jedan deo vozača je imao priliku da započne i završi brzi krug.
Ono što smo gledali na kraju je više ličilo na trku, ali smo imali i promene u vremenima na vrhu.
Prvo je Magnusen postavio novo najbolje vreme, onda je Gasli izbio na čelo, dok se na treće vreme ugurao Botas.
Noris je imao četvrto vreme ispred Alonsa i Okona, dok su prvih deset kompletirali Pjastri, Strol, Hulkenberg i Sajnc.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.