Please assign a menu to the primary menu location under menu

Trke i testiranja

Sainz najbrži za Ferrari tokom drugog dana testiranja

Italijanski tim je imao odličan dan danas pošto su prikazali dobar tempo, ali i odličnu konstantnost.

Nakon uvodnih krugova i priprema, prvi ozbiljniji krug smo videli od Logana Sargeanta, koji je ceo današnji dan bio za volanom Williamsa. Ipak, njegovo vreme od 1m33s se nije dugo održalo kao najbolje, pošto je Leclerc ubrzo nakon nekoliko pokušaja na C3 gumama spustio vreme na 1m31.750s.

Tom rezultatu niko nije mogao da se približi tokom jutarnje sesije koja je bila skraćena upravo zbog Leclerca.

Naime, on je u jednom krugu prešao preko jednog ivičnjaka na zadnjem pravcu i podigao rešetku sa otvora za odvod. Potom je preko te rešetke prešao Hamilton, a onda i ponovo Leclerc. Monačanin je lošije prišao pošto je Ferrari morao da zameni pod na njegovom bolidu, a redari su pun sat radili na popravkama.

Zbog toga se taj period računao kao redovna jednočasovna pauza za ručak, a onda je popodnevna sesija produžena za sat.

Upravo smo tokom tog drugog dela dana videli i najzanimljiviju akciju, ali Ferrari sa vrha niko nije mogao da skine.

Sainz je nastavio tamo gde je Leclerc stao pošto je prvo na C3 gumama spustio vremena ispod najbolje Verstappenovog ostvarenja od juče, a onda je 3 puta montirao i mekše C4 gume u mora se priznati ne preterano povoljnim uslovima pošto su temperature još uvek bile visoke.

On je serijom brzih krugova najbolje vreme spustio na 1m29.921s i ono je bilo nedostižno za rivale. Najveći napredak je uspeo da napravi Perez, koji je danas ceo da bio za volanom RB20.

On je u finišu u hladnijim uslovima nakon nekoliko pokušaja na C3 gumama uspeo da se približi Sainza na sedam ipo desetinki.

Treći je bio Hamilton u Mercedesu, čiji bolid je prosto živnuo u večernjim uslovima. Tokom celog dana je izgledao prilično tromo, ali je na kraju imao četiri desetinke slabije vreme od Pereza na istim gumama u istim uslovima.

Norris je bio još dve desetinke iza Hamiltona, a McLaren je u drugoj polovini popodnevne sesije imao i tehničkih problema zbog kojih je Britanac morao da ostane u garaži.

Pred kraj dana je uspeo da se ipak vrsti na stazu mora se reći da McLaren može biti zadovoljan onim što trenutno ima.

Ricciardo je u finišu sesije sa nekoliko pokušaja na mekim C4 gumama uspeo da dođe do petog mesta , četiri desetinke ispred Leclercovog najboljeg ostvarenja od jutros.

Stroll je bio sedmi tokom mirnog dana za Aston Martin, dok je Ocon napravio solidan napredak ma kraju sesije i na C3 gumama došao do osmog mesta 2.1s iza Sainza.

Bottas je tokom dana izgledao solidan u Sauberu, dok je prvih deset kompletirao Piastri.

Sredinom i krajem dana smo videli i nekoliko simulacija trke, a posebno je interesantna bila ona Sainzova tokom koje je pokazao neverovatnu konstantnost, ali i zavidnu brzinu. Pre njega smo na istom programu videli Pereza, koji neke delovao tako ubedljivo, a može se reći da je dobru simulaciju trke odradio i Sargeant čime je pokazao da Williams ima čemu da se nada ove sezone.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

1 Comment

  • Konačno se Ferari opametio i spustio centar mase niže nego na SF23. Mnogo manje jedu gume a promena međuosovinskog rastojanja je pomogla isto. Zapravo videćemo koliko.

Leave a Reply