Izgleda da je degradacija pneumatika veća nego što se očekivalo.
Pirelli je rešio da za potrebe trkačkog vikenda na stazi Hungaroring donese svoje najmekše komponente guma, koje su ovoga puta degradirale više nego što se očekivalo. Zbog toga,ovaj faktor će biti presudan na samoj trci a vozači će morati posebnu pažnju da ovrate na zadnje pneumatike. Tako je italijanski dobavljač proračunao da bi najbrža taktika bila ona sa dva zaustavljanja, gde bi se startovalo sa medijum gumom koja bi se zamenila najkasnije do 24. kruga, pa onda prelaz na tvrdi pneumatik koji bi trajao do 48. kruga gde bi se sa istom tom komponentom završila i sama trka. Kao druga opcija u obzir se uzima i start na medijum gumi koja bi trajala do 25. kruga, prelaz na tvrdoj do 52. a karirana zastava bi se ponovo dočekala na medijum komponenti. Treća opcija uključuje i jedno stajanje više od prve dve, odnoso start na medijum koja bi trebalo da izdrži od 19. kruga, prelaz na tvrdoj do 39. pa još jedan stint sa istom komponentom do 58. kruga i na kraju bi se uzela i meka guma. Naravno postoji i opcija sa jednim servisom koja uključuje start na tvrdim koji bi se do 46. kruga zamenile za medijum pneumatike.

Zbog novog sistema kvalifikacija koje je FIA isprobala tokom VN Mađarske, vozači su na raspolaganju dobili i manji broj pneumatika.

Startni grid za VN Mađarske (promene su moguće do pred sam početak trke.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.