Ova sezona će ući u istoriju, kao jedna od najdramatičnijih sezona u Formuli 1. Niki Lauda je preživeo strašnu nesreću u Nemačkoj, međutim ubrzo se vraća na stazu. Titula je odlučena na poslednjoj trci u Japanu, gde su se borili Hunt i Lauda.
Kao i 1974. godine, Emerson Fittipaldi je bio u centru pažnje. Posle dve godine odlučio je da napusti McLaren i da se pridruži timu svog brata, Cupersucaru. McLaren je tako ostao bez prvog vozača, ali je tajming bio savršen. Lord Hesketh odlučuje da povuče svoj tim iz F1, iako je bio konkurentan, tako da Hunt ostaje bez posla. Nije prošlo mnogo vremena i Britanac je pronašao svoj put do McLaren tima.
Brabham prelazi na Alfa Romeo motore, dok Tyrrell sve šokira sa P34 bolidom, koji je imao šest točkova. Colin Chapman je dizajnirao novi Lotus 77. Ickx prelazi u Wolf-Williams, a Petersonu se na prvoj trci u Lotusu pridružuje Mario Andreti, koji je za britanski tim vozio 1968. i 1969. godine.
Lauda je nastavio gde je stao prošle sezone, pobedom na VN Brazila. Hunt je imao pol poziciju na stazi Kyalami, ali je Lauda trijumfovao. U kalendar se po prvi put ubacuje ulična trka na Long Beachu, koja je nosila naziv VN Zapadne Amerike. Regazzoni je imao lidersku poziciju tokom cele trke.
Karavan Formule 1 se preselio u Evropu, a prva trka je vožena na Jarami. Sva vozila su morala da pretrpe promene, jer su zabranjeni visoki usisnici za hlađenje motora. Na ovoj trci je debitovao Tyrrell P34, prvi bolid sa šest točkova. Hunt je pobedio Laudu, ali je diskvalifikovan jer je njegov McLaren bio preširok.
Lauda pobeđuje u Belgiji i Monaku, a na ovim trkama Hunt nije ostvario ni poen. Na VN Švedske, Tyrrell sa šest točkova odnosi dvostruku pobedu, gde Scheckter pobeđuje, a Depailler završava drugi. Huntu se sreća vratila na Paul Richardu, gde su se Ferrariji pokvarili, a on lako došao do pobede. Na Brands Hatchu nije imao sreće. Lauda i Regazzoni su se sudarili na prvoj krivini, a trka je bila zaustavljena. Nakon restarta, Hunt je u svom stilu došao do pobede, ali je diskvalifikovan, jer je kasnio sa pripremama za restart trke. Tako je Lauda došao do još jedne pobede.
U Nemačkoj katastrofa, Lauda je imao tešku nesreću i njegovo lice je delimično spaljeno. Hunt je pobedio, ali su svi očekivali vest o Laudinom stanju. Nekako se izvukao bez ozbiljnih povreda i počeo sa procesom oporavka. Neverovatno, Lauda se vratio u Monci, gde je Peterson pobedio, a on završio na četvrtom mestu. Hunt nije osvojio ni jedan poen, ali je odgovorio sa dve pobede na Mosportu i Watkins Glenu.
Poslednja trka sezone, a prva VN Japana, se vozila na stazi Fudži. Hunt se nalazio na samo tri poene iza Laude. Vreme je bilo užasno i Lauda je odmah odustao. U uzbudljivoj trci, Hunt je sa odlaskom u boks uspeo da se dokopa trećeg mesta, što mu je i bilo potrebno za osvajanje šampionata.