Please assign a menu to the primary menu location under menu

Vesti

Ferrari zna gde je problem sa velikom potrošnjom guma ali ne i sa agregatom

Ferrari Media Centre

Italijanski tim imao je razočaravajući početak sezone.

Charles Leclerc na trci za VN Bahreina nije uspeo da prati tempo vozača Red Bulla ali to nije bio najveći problem za njega, pošto se njegov SF-23 ugasio u 39. krugu. Malo bolje prošao je Carlos Sainz koji je uspeo da se odbrani od napada Lewisa Hamiltona ali ne i od Fernanda Alonsa, koji mu je preoteo poslednje mesto na podijumu.

Svkako Ferrarijev bolid patio je od velike potrošnje guma zbog čega njegovi vozači nismo mogli da forsiraju. Frederic Vasseur kazao je da problem sa degradacijom guma može da se reši izmenama prilikom podešavanja bolida kao i u njegovom boljem razumevanju.

“Brz auto u kvalifikacijama treba da bude brz i na trci. To nije pitanje koncepta. Ubeđeni smo da smo na pravom putu kao i da verujemo u naš razvojni proces.” kazao je šef Ferrarija za Auto Motor und Sport.

Ipak, on je dodao da se šampionat neće biti gotov u Bahreinu.

“Nikada nije lepo da startujete odustajanjem i ja bih više preferirao da smo imali završetak kao kod Red Bulla, to je sigurno.” dodao je Francuz za GPblog.com. “Pre dve nedelje rekao sam timu da šampionat neće biti gotov u Bahreinu, da u svakom slučaju rezultati nisu bitni a to je bila istina i tokom zimskih testova pa kao i danas, jednostavno tim je doživljavao suprotnu situaciju u prošlosti. Sada je važno da imamo čistu sliku situacije, gde zaostajemo i da uradimo odgovarajuću analizu kako bi se vratili što jači.”

Scuderia Ferrari Press Office

Sa druge strane mnogo više glavobolja zadaje problem na Leclercovom motoru, koji je prestao da radi a ovakav kvar se nije javio tokom testa u Bahreinu ili na testiranju u posebno opremljenoj prostoriji u Maranelu.

“Mi nismo očekivali da imamo nešto ovako, jer je ovo prvi put da nam se dešava. Nikada se nismo susreli sa istim problemom tokom 6000 ili 7000 kilometara a toliko su naši agregati prešli sa tri tima. Nikada nismo imali ni isti problem tokom testiranja koje smo radili zimi u posebno opremljenim prostorijama.” dodao je on.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

6 Comments

  • I ja mislim da se sampionat ne dobija na prvoj trci ali vi vec nakon jedne trke kasnite 31 poen za RB-om. Od Spanije vi se prebacujete na sledecu sezonu i tako godinama.

    • Da, i Redbull je prošle godine loše startao Ferrari bio u prednosti još više, pa se sve preokrenulu. Samo, na žalost, sumnjam da Ferrari ima tu snagu i resurse da se oporavi kao Bulsi prošle godine.

    • Ko prati F1 njemu je dovoljno da vidi odnos snaga . To što je došao Vaser ne menja ništa jel niko drugi nije došao sa njim uradjene su samo neke promene pozicija istih ljudi ili rotacija. Lično navijam za Ferari ali posle nedeljne trke ne očekujem ništa u šampionatu. Biće neka pobeda i to je to da se bore u šampionatu nema teorije ne mogu ni Pereza da prate a o Maxu je glupo i pričati. Kao što sam već pisao ovi izgleda čekaju 2026 godinu

    • Ne serite po navici, tek je čovek preuzeo tim. Normalno je da će biti uspona i padova, to što je sa padom krenulo ne znači još ništa.

Leave a Reply