Najviše pažnje tim iz Maranla posvetio je svojoj pogonskoj jedinici.
Ferrari pa si svi njegovi klijenti koji su koristili ove motore imali su određenih problema tokom prošle sezone. Poznato je da je razvoj agregata zamrznut sve od 2025. ali su neke izmene moguće ukoliko se radi na rešavanju problema sa pouzdanošću.
Šef odelenja za agregate tima iz Maranela Enrico Gualtieri, izjavio je da će samo vožnja na stazu dati pravi odgovor da li su ovi problemi prevaziđeni.
“Pripreme za novu sezonu je vreme kada smo najviše zauzeti tokom godine, pa tako nije bilo izuzetaka ni ove zime.” kazao je on za Motorsport.com. “Razvoj pogonske jedinice bio je zamrznut još prošle zime, kao i goriva i maziva. Promene su bile moguće samo ako imate problema sa pouzdanošću. Činjenica da je pouzdanost bila naša Ahilova peta. Radili smo tokom zime kako bi rešili naš najveći problem i da pokušamo da pronađemo što veći stepen pouzdanosti. To je naš glavni cilj za 2023. Tako samo bazirali i naše pripreme.”
Gualtieri je dodao da je tim radio na analizi procesa sklapanja agregata kao i redizajnu sumnjivih komponenti.
“Radili smo najviše na ovim oblastima, koji su nam zadavale najviše problema. Fokusirali smo se na jedinicu za sagorevanje i elektro motore. Sa druge strane pokušavali smo da iskoristimo iskustva sa staze iz prošle godine. Imali smo pozitivne rezultate sa prvih testova agregata sa promenama koje smo uveli. Ipak, staza je ta koja će nam dati pravi odgovor. Odradili smo potrebnu kilometražu u test odelenju, optimistični smo ali Bahrein će nam reći gde stvarno stojimo na poljima performansi i pouzdanosti. Za sada, rekao bih da je sve dobro.”
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.