Novi bolid nemačkog tima ima različiti oblik od svoje konkurencije.
Nemački tim ove godine želi da se što pre vrati u borbu za titulu, pošto su proše imali velikih problema sa svojim W13 i fenomenom poskakivanja. Novi W14 zadržao je istu dizajnersku filozofiju, ali sa ugrađenim poboljšanjima zbog čega su ostali uski bočni usisnici za vazduh, slobodniji je veći deo poda na zadnjem delu kao i potpuno inovativni bok bolida. Ovaj bok sada ima veoma glatku liniju i oblik, poseduje i udubljenju deo kao što to slučaj kod Ferrarija (na slici gde je naziv Petronasa) kao i iznad toga dodatan vertikalan profil koji se proteže od kokpita vozača pa sve do zadnjeg krila (na slici gde je reklama za TeamViewer).
“Prošle godine bilo je momenata kada smo se zapitali da li smo napravili veliku grešku i da li trebamo da izmenimo stvari za koje mislimo da smo fundamentalno pogrešili.” kazao je tehnički direktor Mike Elliott za F1.com. “Ali ako sve to pocepamo i krenemo iznova onda je jasno da ćemo biti u zaostatku. Bolje je da nastavimo sa onim što imamo i da radimo na tome. I ako smo imali puno problema sa bolidom bilo je i puno dobrih stvari. Morati biti oprezni da sve to ne bacite kada krenete iz početka.”
Slično mišljenje imao je i šef tima Toto Wolff.
“Analizirali smo zadnji i prednji deo, pa kao što možete da vidite bok bolid je veoma drugačiji od ostalih. Mi verujemo da ovaj deo nije toliko vezan za performanse. Razmatrali smo sve. Ovo je samo prva varijanta boka a posle nekoliko trka oni će se verovtano promeniti. Ali, kako je Mike (Elliott) rekao, ako izmenite koncept načinićete tri koraka unazad ali i dva napred. Volim činjenicu da smo ostali dosledni i nastavili sa pravcem za koji nauka kaže da je dobar za nas.”
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
Ovo je vec za postovanje, pa kako god prosli ove godine. Nije tu prica o pocepaj pa pravi iz pocetka, tri u nazad, dva unapred, vec nesto cini se malo drugacije nego sto otkrivaju.
Svesni su da na snagu motora ne mogu da racunaju naredne tri godine jer ih je RB na kvarne igrice preveslao, a Ferari ima defakto jacu masinu. Jasno je da na pravcima nemaju sta da traze, zato su se okrenuli pokusaju da budu sto brzi u krivinama, i odatle ova koncepcija sa velikim vertikalnim bokovima. Deluje da ce ovo biti dobar korak unapred u odnosu na onaj plast sena od prosle godine. Jedino ostaje da se vidi kakve ce ovo cudo da proizvodi vrtlozne struje za sobom i da li ce tu FIA opet da reaguje.