Italijanski tim nije mogao da koristi punu snagu svog motora.
2022. godina pokazala je koliko je potreban pouzdan i dobar motor. Jedan od faktora koji nisu išli na ruku Ferrarija jeste i veličina tubo punjača koja nije bila idealna na trkama sa velikom nadmorskom visinom, kao što su one u Meksiku i Brazilu. Odmah posle sezone Mattija Binotto potvrdio je da je Ferrari morao da na ovim staza ograniči upotrebu turbo punjača a na trkama u Španiji, Azerbejdžanu i Austriji ova pogonska jedinica imala je i problema sa ventilima, zbog čega su performanse samog agregata bile limitirane.
Kako piše Motorsport-Total, kao najslabija karika u ovom lancu bila je svećica u prednjoj komori. Inače, za ovaj razvoj sistema sagorevanja sa turbulentnim mlaznim paljenjem je za potrebe Ferrarija razvila kompanija Mahle uz pomoć koje su uspeli da smanje raniji jaz u performansama za Mercedesom. Prema ovim informacijama problem se javio kada su želeli da iskoriste maksimalni pritisak za ubrizgavanje što je dovelo da povišene unutrašnje temperature i velikog uticaja na svećicu. Zbog toga inženjeri su morali da urade neka podešavanja kako bi sprečili da ova svećice bude napregnuta preko dozvoljene granice a ova partnerska kompanija radila je na osiguravanju novih materijala koji bi ispunili nove zahteve.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
Tako je Janko. Videćemo šta donosi nova sezona.
Dal ste sredili nešto to će mo videti tek na trkama. I Mercedes je imao extra motor sve dok ih Honda nije stisnula i onda je Mercedes počeo da se raspada. Videla se zadnja sezona kad je Red Bull uzeo titulu da je Mercedes koristio dupli više motora od Red Bull a . Voleo bi ja da je to tačno za Ferari ali sačekaćemo par trka