Nemački tim je trebao da ovaj test prvo izvede u Ostinu.
Tim iz Berklija planirao je da na treninzima u SAD isporba svoju novu verziju prednjeg krila ali na kraju to nije učinio. Za ovakav rasplet događaja izgleda da su postojala dva razloga a to su da je Mercedes na raspolaganju imao samo jedno krilo a drugi je taj što FIA nije dala zeleno svetlo.
“Razlog zbog čega mi nismo testirali krio u Ostinu je taj što smo imali samo jedan deo i da smo ga oštetili tokom kvalifikacija to bi značilo da bi smo morali da startujemo sa začelja.” kazao je šef trkačkih inženjera Andrew Shovlin. “Takođe, imali smo i dosta zgusnut program tokom drugog treninga i testiranja guma pa nismo imali prave uslove za procenu. Sada imaćemo rezervne delove u Meksiku, što znači da test možemo da obavimo u petak, pa videćemo ako sve radi kao što je očekivano onda je plan da ga koristimo i na trci.”
Mercedes added some turning vanes to the front wing.#AMuS #F1 #USGP pic.twitter.com/M1wdihwF2Q
— Tobi Grüner 🏁 (@tgruener) October 20, 2022
Sa druge strene tehnički direktor tima kazao je da je ovo poslednji deo velikog paketa sa unapređenjima ali da će morati da razgovaraju sa sudijama o njegovoj upotrebi.
“Mi ćemo odlučiti da li ćemo se raspravljati sa njima ili ne, ali njegove performanse nisu baš velike. Detalji na krilu izgledaju interesantno, ali to nije neka velika stvar na samom krilu.” dodao je Mike Elliott.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
Pa ako nije neka velika svar, što ga tesrirate?