Vozači tima iz Maranela nisu uspeli da pariraju timu iz Milton Kinsa.
Carlos Sainz završio je sa 27 sekundi zaostatka za pobednikom VN Belgije Maxom Verstappenom, a pritom Holanđanin je startovao sa 14. dok je Španac ima pol poziciju. Za sada niko nema objašnjenje odakle RB18 ovakva brzina ali šef Ferrarija ima pravo da sumnja. Naime, od prošle sezone na raspolaganju imamo novo pravilo o ograničenju budžeta, zbog čega je razvoj bolida ograničen jer više nemaju na raspolaganju velika finansijska sredstva za ove potrebe. Posebno kada se na ovu stavku doda i sve veća inflacija, situacija za timove nije baš najlakša.
Ipak, kako je Auto, Motor und Sport objavio da je Red Bull iskoristio da u letnjoj pauzi testira novi monokok, odnosno vozačku ćeliju, koja je prema ovim informacijama bila dosta lakša kao i da RB18 trenutno ima čak 5kg viška, što je pre svega šokiralo šefa Ferrarija.
“Mi nikada nismo mogli da priuštimo da razvijemo za kilo lakšu saiju, ili bilo koju drugu šasiju tokom sezone jer nam budžet to nije dozvoljavao.” kazao je Mattija Binotto. “Bilo bih iznenađen da su to uspeli drugi timovi. Onda morate da se zapitate da li se kontrola troškova odvija na pravi način. Nažalost, samo nekoliko ljudi iz FIA paze na ovu stvar. To mora da se poboljša u budućnosti. Bio bi loše da se šampionat odluči zbog finansijskog pravilnika.”
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
Ja se sexam lepog vremna kada si mogao F1 da gledas na HRT1. Ovi sa SK me izludjuju.
Sest desetinki po krugu , 44 kruga , pa racunajte . Nista spektakularno .
Poštovani Ferari,
Bićete Vi i dalje tu gde jeste dokle god Vam u timu rade stručnjaci sa diplomom Megatrenda i onih iz Kragujevca.
Licemerni Red Bull, kad je Ferari imao “raketu” 2019 godine najglasniji su bili na legalnost, onomad u Brazilu Mercedesa gurao Brzi Gonzalez pa su tu ćutali. Da Masi nije poklonio Maksu titulu prećutali bi na legalnost Mercedesa jer svi znaju koga gura FIA.
I ne bi me sada čudilo da Ferari opet podvije rep i krene u pripremu za sledeću sezonu zbog budžeta, i samim tim prepusti drugu poziciju u šampionatu i ostavi Mercedesu prangijanje sa Red Bulom nadajući se da će ovo dvoje iscrpeti svoje budžete i imati zaostatak sledeće sezone.
I žao mi onog jednog komentatora sa SK, toliko je gord i sujetan bez trunke objektivnosti da mu slika Maxa verovatno stoji pored slavske ikone uzdizajući ga u nebesa a do juče mu puna usta bila da je bolid 99% titula (čitaj Mercedes) a ne vozača, što je u ovom slučaju sada Red Bul.
Tooo za komentatore , to brate Max slavi , a Vetella preslavlja . A veruje u shet bull .
Srđan još i dobro komentariše, poprilično realno i ima trenutke kada je umeren a ima naravno i one kada se unese baš ozbiljno u ulogu pa malo i pretera ali generalno ok. Onog drugog patka zaista ne bih previše komentarisao ali eto mogu da kažem kako zbog njega više ne pratim lap76 a isto tako i trke gledam i trudim se da ne slušam ono što blebeće…