Italijanski tim naveo je da njihov vozač nije imamo nikakvih problema do udesa.
Vozač iz Monaka vodio je sve vreme na trci za VN Francuske, gde je u prvoj fazi uspeo da odbije napade Maxa Verstappena. Holanđanin se prvi odlučio da ode na zamenu guma, Charles Leclerc je ostao na stazi, ali je u 18. krugu izgubio kontrolu nad svojim F1-75 i tako završio u ogradi. U tim momentima vozač Ferrarija pokušao je da se izvuče, ali se preko prenosa jasno moglo čuti da ima problem sa papučicom gasa a sličan problem doživeo je i u finišu trke u Austriji. Zbog toga šef tima izjavio je da ove dve situacije nisu povezane.
“Prvo, nije bilo problema sa papučicom gasa i to nema veze sa situacijom koja je bila u Austriji. Ono što se desilo je Charlesova greška i takve stvari se dešavaju i ovo mu ne umanjuje značaj koliko je on zapravo dobar vozač.” kazao je Mattija Binotto. “Ono što se čuli preko radija bilo je u momentima kada je pokušavao da ubaci u rikverc kako bi izašao iz ograde. Ne želim da idem u detalje, postoji procedura, ali kada je pritiskao gas u tim momentima nije bilo većih obrtaja od motora. Nije bilo ništa loše, u pitanju je bila procedura. U Austriji smo imali problem da je damper kod papučice gasa bio previše lepljiv i to pravilo probleme.”
Evo kako je izgledao Leclercovo izletanje:
Total heartbreak for Charles Leclerc 💔#FrenchGP #F1 pic.twitter.com/boNWYn8vlY
— Formula 1 (@F1) July 24, 2022
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
Previše grešaka, što tima, što Šarla, tako da je skoro sigurno da je ova godina što se tiče titule prvaka je završena.
Ferari je poznat po čudni, pogrešnim odlukama od strane vodećih iz boksa, taj “luksuz” Red Bul nikada sebi nije
dozvoljavao.