Izgleda da trka u Bakuu neće biti zahtevna za mehaničare.
Kako italijanski dobavljač predviđa, ukoliko ne bude značajnijih izlaska sigurnosnog automobila na stazi, što ume da bude čest slučaj, za današnju trku savetuje taktiku sa jedinim stajanjem. Pošto se ovde gume dosta manje troše, najbrža strategija bila bi start sa medijum komponentom sve do 23. kruga i onda do kraja bi se završilo sa tvrdom gumom. Kao druga opcija uzima se polazak sa mekim pneumatikom, koji bi se najkasnije do 20. kruga opet zamenio za tvrdim. Postoji i opcija sa dva zaustavljanja a to je start sa medijum do 15. pa prelaz na tvrde do 40. kruga i završetak bio bi sa mekom komponentom.
Što se tiče rasporeda preostalih pneumatika, Red Bull je za svoje vozače sačuvao dva nova seta tvrdih guma ali ima jedan set medijum pneumatika, Mercedes je uradio nešto slično kao tim iz Milton Kinsa gde u svoj garaži ima jedan set novih i jedan set korišćenih od najtvrđe komponente, dok Ferrari se odlučio za drugačiju taktiku i na raspolaganju za trku imaće jedan set novih tvrdih i dva seta novih medijum guma.
Startni grid
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.