Please assign a menu to the primary menu location under menu

Trke i testiranja

Leclerc zabrinuo navijače Ferrarija a onda oduvao konkurenciju u Barseloni

Charles Leclerc

Monačanin je fantastičnim krugom ostvario bitnu pol-poziciju za VN Španije.

Vremenski uslovi na kvalifikacijama su bili slični kao na trećem treningu, pa tako nije bilo iznenađenja za timove i vozače na samoj stazi.

Jedina dva vozača koja su u Q1 vozila ispod 1m20s su bili vozači Ferrarija. Leclerc je bio najbrži sa 1m19.861s, Sainz je zaostajao samo tri stotinke, dok je Verstappen bio dve desetinke sporiji od Španca.

U samom finišu se napravila velika gužva na stazi pošto se vodila velika borba za prolaz u Q2.

Vozači Haasa su potpuno poremetili situaciju sjajnim krugovima u svojim poslednjim krugovima, a sjajno se snašao i Gasly koji je izgubio ceo treći trening. Zbog toga su ispod crte ostali Vettel, Alonso, Stroll, Albon i Latifi. Čak 14 vozača je bilo u jednoj sekundi, a gužva na izlasku na glavni pravac pred početak brzog kruga je skupo koštala neke vozače.

Russell je je u početnoj fazi Q2 držao ubedljivo najbolje vreme od 1m19.470s, preko tri desetinke ispred Hamiltona i Pereza, dok su Leclerc, Sainz i Verstappen u prvom pokušaju koristili stare gume i nisu mogli da drže priključak.

Na kraju je u drugom pokušaju najbolje vreme imao Verstappen. Njegov krug na novim gumama je bio qm19.219s, dve desetinke ispred Sainza i Russella.

Leclerc na kraju nije ni izlazio na stazu, ali je komotno prošao u Q3 i tako je sebi uštedeo set mekih guma.

Na kraju sesije je delovalo da su oba McLarena prošla u Q3, ali je onda Norrsov poslednji krug poništen, što je Schumachera promovisalo u prvih 10, pa je Američki tim zahvaljujući i odličnom krugu Magnussena sa oba bolida prošao u Q3.

Od borbe za pol-poziciju su pored Norrisa morali da se oproste još Ocon, Tsunoda, Gasly i Zhou.

Verstappen je imao prednost posle prve runde krugova sa 1m19.073s, čak tri desetinke ispred Sainza i četiri ispred Pereza. Mercedesovi vozači su zaostajali pola sekunde za vodećim, dok se Leclerc izvrteo u pretposlednjoj krivini pa mu je prvi pokušaj, koji je inače delovao jako dobro, propao.

Međutim, u poslednjem pokušaju je Leclerc sastavio fenomenalan krug i bio je jedini vozač koji je vozio ispod 1m19s.

Njegovo vreme je bilo tri desetinke bolje od Verstappenovog pokušaja, dok je Verstappen ostao bez snage u prvom sektoru, ali je gledajući vremena po sektorima teško zamisliti da je Holanđanin mogao da pronađe još toliko vremena.

Sainz je završio na trećoj poziciji, desetinku iza Verstappena, dok je Russel bio četvrti šest desetinki iza Leclerca.

Perez je vozio loš krug i imao je sreće što i šestoplasirani Hamilton nije završio ispred njega.

Bottas je bio najbolji od ostalih na sedmom mestu, dok su prvih deset kompletirali Magnussen, Ricciardo i Schumacher.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

Leave a Reply