Please assign a menu to the primary menu location under menu

Vesti

Mercedes morao da napravi velike promene na svom agregatu

Mercedes-AMG F1 W13 E Performance Launch

Dizajn pogonske jedinice bio je veliki izazov za nemački tim.

U 2022. godine imamo velike promene na polju aerodinamičkog pravilnika ali takođe imamo i određenih izmena na polju agregata. Najveća od njih je upotreba novog E10 goriva koji sadrži etanol kao i da će biti zamrznut razvoj jedinice za sagorevanje. Upravo svi ovi paramentri bili su dovoljni da timovi odrade različite promene na arhitekturi agregata a kao krajnji datum jeste 1. mart kada će timovi morati da predaju konačnu verziju motora.
Hywel Thomas, direktor Mercedesovog odelenja za razvoj agregata opisao je sve promene koje su oni morali da naprave za novu sezonu.

“Projekat za 2022. bio je dosta drugačiji a mi smo promenili puno delova na pogonskoj jedinici i to najviše od 2014.” kazao je Thomas. “Zbog toga naš pristup bio je drugačiji, morali smo da modifikujemo dizajn i razvoj a sa celim projektom počeli smo dosta rano pa smo imali i vreme za eksperimente. Ovo je bio veliki projket, koji je uključivao puno različitih elementa a najvažniji su bili performanse, efikasnost i pouzdanost. Takođe, bilo je i određenih mera od strane FIA-e na polju ERS sistema, koje smo morali da primenimo.”

Važan detalj bio je i da se nova pogonska jedinica uklopi sa šasijom.

“Tim koji je bio zadužen za šasiju radio je veoma dobro na novim pravilima, pa smo tako i mi mogli da vidimo oblasti gde možemo da napredujemo. Napravili smo određene izmene kako bi dozvolili ljudima zaduženih za šasiju da izvuku maksimum. Takođe, uspeli smo da reorganizujemo našu instalaciju kako bolid ne bi izgubio na performansama.” dodao je prvi čovek odelenja za agregate.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

4 Comments

  • Ne znam da li si upoznat sa cinjenicom da je mercedes 6 godina pre nego sto je uvedena turbo era,poceo da radi na turbo motoru. Znaci 6 godina je bio ispred konkurencije,sto dokazuju rezultati. Plasim se da i iza ovoga ne stoji opet mercedes. Nadam se da ce biti neizvesno.

  • Nikad nisam voleo Mercedes ali ove gluposti oko zamrzavanja razvoja motora nikad nisam podržavao. Tako je u turbo eri Mercedes spakovao dobar motor,ostali podbacili ovi zabranili razvoj tokom godine i eto Mercedes koliko je godina vladao. Treba dati i tokom godine neku modifikaciju ako se podbaci

Leave a Reply