Shell i italijanski tim uspeli su da naprave korak napred.
Da stvari idu u dobrom smeru odmah po početku nove godine, pokazuje i naporan rad koji je italijanski tim uradio tokom poslednjih godinu i po dana sa svojim partnerima. Pored velikih promena sa aero pravilima u 2022. imaćemo i izmenu oko razvoja agregata koji će do 2025. biti zamrznuti za razvoj kao i da će novo gorivo morati da bude sastavljeno od kombinacije 90% fosilnog doriva i 10% u vidu etanola.
Uvođenje etalnola nateralo je inženjere da redizjaniraju jedinicu za sagorevanje jer sa na ovaj način smanjuje sama snaga motora. Po informacijama koje dolaze iz Italije, Ferrari je speman da zamrzne svoju verziju agregata koju je dizajnirao Wolf Zimmermann pod nadzorom tehničkog direktora Enrica Gualtierija a za ovu novu pogonsku jedinicu posebno gorivo spremio je i Shell.
Upravo ova kompanija uspela je da razvije novu formulu za goriva koja će nositi oznaku E10 i koja je prema privima testiranjima uspela da nadoknadi 20 konjskih snaga, što bi pravi korak napred za Ferrarijev super brz motor u novoj sezoni.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
Od 2013 na pocetku svake sezone iz Ferrarija stizu vesti da su poceli sa razvojem za onu tamo sledecu godinu . Realno , komedijasi .
Počinju hvalospjevi..