Italijanski dobavljač guma veruje da su dva stajanja obavezna.
Pošto se VN Sao Paula vozi u sprint formatu to znači da će vozači i na sprint kvalifikacijama pa i na trci imati slobodan izbor pneumatika. Tokom sprint kvalifikacija videli smo da meka guma gubi svoje performanse na samom kraju ali da vozači koji su imali medijum gumu ipak na kraju nisu mogli da izvuku koristi.
Sada, Pirelli predviđa da je najbolja taktika za 71 krug na VN Sao Paula je start na medijum gumama do 23. kruga odakle bi se do 47. kruga koristila tvrda a do kraja ponovo isti pneumatik. Druga opcija takođe zahteva start na medijum pneumatiku do 23. kruga, pa prelaz na tvrdoj gumi do čak 52. kruga da bi se kroz cilj prošlo ponovo na medijum gumi. Treća opcija ponovo nalaže polazak sa medijum komponentom, pa u 23. krugu prelaz na tvrdi pneumatik a zadnjih 17. krugova bi se odradilo na mekoj gumi. Poštoji i opcija sa jednim zaustavljanjem a to je polazak na medijum kompoennti do 32. kruga a posle toga bi se uzelo tvrdi pneumatik.
Raspored preostalih pneumatika po vozačima
Startni grid za VN Sao Paola
Zbog promene jedinice za sagorevanje, Hamilton je kažnjen pomeranjem za pet mesta i u trku krenuće sa 10. pozicije.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.