Please assign a menu to the primary menu location under menu

Trke i testiranja

Pirelli ne zna šta da očekuje od novog asfalta u Ostinu

S obzirom na promene na podlozi od poslednje trke Formule 1, donekle je nepoznato kako će se Pirellijeve gume ponašati na stazi Amerikas.

Staza u Ostinu se od svog debija 2012. pokazala kao popularna među fanovima, a Velika nagrada Sjedinjenih Država pravila napredak u svakoj godini do 2019.

Trka je trebalo da se održi i 2020. godine, ali je događaj otkazan zbog globalne pandemije korona virusa.

Mnogo toga se promenilo od poslednje trke, a veći deo staze je ponovo asfaltiran. Zapravo, promene na stazi se prave i u ovom trenutku nakon mnogo pritužbi vozača MotoGP -a koji su se ovde trkali pre par nedelja.

Staza Amerikas
Pogled na stazu Amerikas iz vazduha

„Delovi staze na koje su se žalili motociklisti nisu presvučeni novim asfaltom“, rekao je direktor trka Michael Masi.

„Tony Cotman, koji je jedan od inspektora FIA-e, i koji je prethodno bio direktor trke IndyCar-a, se nalazi u Americi, već je bio u Ostinu tokom sedmice, napravio je izveštaj i na stazi se sada prave određene izmene kako bismo se rešili nekih briga.“

„Oni će ukloniti neke neravnine i imamo dovoljno vremena da to uradimo. Radnici će u roku učiniti sve što mogu”, dodao je Masi.

S obzirom na sve promene koje su napravljene, Pirelli ovaj put ne može da zna kako će to uticati na gume.

Šef italijanskog snabdevača guma Mario Isola kaže da oni prosto ne znaju šta će se događati sa gumama ovog vikenda.

„Timovi imaju dosta iskustva sa Ostinom, ali ove godine se suočavaju sa stazom koja malo promenila u odnosu na 2019. kada smo poslednji put bili ovde“, rekao je Isola.

„Novi asfalt je položen na oko 40% staze, ali nismo mogli da pošaljemo naše osoblje da analizira novi asfalt zbog COVID protokola. Zato su karakteristike nove podloge nepoznanica za sve, a konačni efekat ćemo otkriti tek kada se bolidi budu na stazi.“

„Kao i obično, odabir komponenti guma je izvršen na osnovu podataka dobijenih pre trke. Imamo srednju varijantu sa C2, C3 i C4 komponentama i one bi trebalo da odgovaraju uslovima“, zaključio je Isola.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

Leave a Reply