Mercedesovi motori sa većom kilometražom gube previše snage i imaju tehničke probleme.
Već nekoliko nedelja se dosta priča o mogućoj kazni za Lewisa Hamiltona ako Mercedes odluči da prekorači dozvoljen broj motora u rotaciji kao kod Valtterija Bottasa.
Hamilton bi u tom slučaju morao da odradi i kaznu, a dodatni motor u svoju rotaciju je dodao i njegov glavni konkurent za titulu Max Verstappen.
Hondin i Mercedesov motor su prilično izjednačeni ove sezone. Red Bull je nešto ranije tokom sezone sumnjao da Mercedes koristi trik kako da dodatno ohladio vazduh koji ide prema motoru i tu su prijavili FIA-i.
Nedavno je obelodanjeno da od tog protesta nije bilo ništa, a sada prema izvorima Auto Motor und Sporta u Austrijskom timu misle da znaju gde leži glavni Mercedesov problem sa pouzdanošću motora.
„Dosta je špekulacija oko toga koje su slabe tačke Mercedesovog motora, a iz Red Bulla tvrde da su čuli nešto o radilici i ležištima ventila. To naime dovodi do disproporcijalnog gubitka snage kako se povećava kilometraža svakog motora. Mercedes nije potvrdio da je ovo problem“, piše AMuS.
Šef Nemačkog tima Toto Wolff je ranije rekao da su u pitanju uvek neke male i glupe stvari i da ne postoji jasan obrazac prema kojem se ti problemi javljaju.
Glavni savetnik Red Bulla Helmut Marko veruje da Mercedes do ove sezone tokom trka nikada nije morao da tera svoje motore do maksimuma u kontinuitetu i da je upravo tu problem.
„U Mercedesu su navikli da imaju lak posao. Ranije su samo tokom uvodnih krugova koristili punu snagu motora i posle toga su smanjivali. To više nije moguće. Sada moraju da češće koriste modove motora koji pružaju više snage, a s tim dolaze i problemi“, izjavio je Marko.
Iz Mercedesa su rekli da ne očekuju da će Hamiltonu menjati motor u Turskoj, ali da prate situaciju.
Oni očekuju veliku borbu sa Red Bullom u Turskoj, a onda bi novi motor doneli za trke u Meksiku i Brazilu gde je veća nadmorska visina.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.