Nemac je došao do druge pobede u sezoni nakon veoma konstantne vožnje kojom je uspeo da slomi Mercedese.
Bottas je na startu zadržao prvo mesto, ali se Vettel probio ispred Hamiltona na drugo i dao se u poteru za Fincem. Verstappen je najbolje startovao pošto se sa šestog probio na četvrto mesto ispred Ricciarda, dok je Raikkonen pao na sedmo mesto iza Masse.
Vettel je konstantno vršio pritisak na Bottasa, ali nije mogao da ga prođe. Hamilton, Verstappen i Ricciardo su pratili tempo vodećih dok je Raikkonen u osmom krugu uspeo da prođe Massu i krene u napad na Red Bullove vozače.
Vettel je prvi promenio gume u 11. krugu i ostao je na super-mekim gumama. Njegov potez je već u sledećem krugu ispratio Verstappen, ali je on odmah po izlasku iz boksa doživeo kvar na kočnicama i završio je na u zidu u krivini 4.
Raikkonen je promenio gume u 13. krugu, a već u sledećem je došlo do incidenta između Sainza i Strolla u krivini 1 zbog čega je na stazu izašlo vozilo bezbednosti.
Mercedesovi vozači su iskoristili taj trenutak da promene gume, ali su mehaničari bili prilično spori, što je Hamiltona koštalo trećeg mesta, na kome se po povratku na stazu našao Ricciardo, a Vettel i Bottas su bili na prva dva mesta.
Trka je nastavljena u 17. krugu, a Ricciardo je jako loše krenuo pošto je izgubio pozicije od Hamiltona, Masse i Raikkonena u samo jednom krugu.
Hamilton je u međuvremenu dobio 5 sekundi kazne zbog usporavanja Ricciarda pri ulasku na zamenu guma, dok je odluka o incidentu između Strolla i Sainza odložena za posle trke.
Raikkonen se u 24. krugu vratio na četvrto mesto, novim obilaženjem Masse na glavnom pravcu i on je nakon tog manevra imao zaostatak od 7 sekundi za Hamiltonom.
U 27. krugu je Bottas, koji je imao prilično slab tempo propustio Hamiltona na drugo mesto i u tim trenucima je imao oko 6 sekundi prednosti u odnosu na Hamiltona.
Bottas je prvi od vodećih otišao na drugu zamenu guma u 31. krugu, dok je Vettel svoju zamenu napravio dva kruga kasnije. Nemac je bez problema zadržao poziciju u odnosu na Finca, vratio se na treće mesto iza Raikkonena i imao je čistu stazu ispred sebe.
Vettel je potom i obišao timskog kolegu na stazu, a Raikkonen je otišao u boks u 38. krugu i vratio se na peto mesto iza Ricciarda. Australijanac je svoj drugi pit-stop obavio dva kruga kasnije, čime je Raikkonen ponovo nasledio četvrtu poziciju.
Hamilton je poslednju promenu guma napravio u 42. Krugu, a tada je odradio i kaznu od 5 sekundi koju je dobio tokom prve faze trke. Britanac je ponovo montirao meke gume i po povratku na stazu je imao zaostatak od deset sekundi za drugoplasiranim Bottasom.
Vettel je suvereno držao prednost na vrhu od oko desetak sekundi, dok je Hamilton imao znatno bolji tempo od timskog kolege. Bottas je ponovo samo propustio Hamiltona.
Britanac je dao sve od sebe kako bi sustigao Vettela, ali je Prednost Nemaca bila prevelika da bi mogao da učini nešto više.
Tako je Vettel došao do druge pobede u sezoni, kao u Australiji ispre Hamiltona i Bottasa. Raikkonen je ponovo bio četvrti i falilo mu je jako malo da ugrozi sunarodnika u Mercedesu. Ricciardo je bio usamljen na petom mestu, Massa je zabeležio još jedan dobar rezultat sa šestim mestom, Perez je bio sedmi, Grosjean osmi čime je doneo prve bodove Haasu u sezoni. Hulkenberg je bio deveti, a Ocon je drugi put za redom trku završio na desetom mestu.