Pored Nemačkog tima, dodatne sate na osnovu plasmana u šampionatu su dobili još Aston Martin, Alpine i Haas.
Lošiji plasman u šampionatu u odnosu na prošlu godinu konstruktora je omogućio ovim timovima da dobiju dodatno vreme za rad u vazdušnom tunelu.
Ovo je planirano usklađivanje koje se dešava sredinom sezone, a zbog boljih rezultata manje vremena u tunelu će imati Red Bull, Ferrari, AlphaTauri i Williams, dok za McLaren i Alfa Romeo nema promena, pošto oni zauzimaju iste pozicije kao prošle godine.
Korišćenje vazdušnog tunela se reguliše odredbom za aerodinamičko testiranje. Osnovni limit je 40 testova nedeljno uz još neka druga ograničenja.
Ovi propisi i na osnovu plasmana u šampionatu regulišu kome je koliko vremena dozvoljeno za testiranje. Što je tim lošije plasiran, to više vremena dobija u tunelu. To je zapravo neka vrsta pokušaja da se izjednače performanse timova.
Sa svakim gubitkom pozicije u šampionatu konstruktora, dobija se 2.5% više vremena u tunelu i obrnuto u slučaju da je tim bolje plasiran.
Na primeru Mercedesa i Red Bulla, nemački tim je dobio 2.5% zbog gubitka jedne pozicije, dok je austrijski tim izgubio 2.5% zbog napretka za jedno mesto.
Na kraju godine će dozvoljeno vreme u vazdušnom tunelu biti još jednom usklađeno na osnovu konačnog plasmana u šampionatu konstruktora.
Ipak, mala je verovatnoća da bilo ko ovo vreme koristi za razvoj ovogodišnjih bolida, pošto su resursi svih uglavnom usmereni ka sledećoj sezoni.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.