Neki timovi su postavljali pitanja kako je to Red Bull toliko brz i konstantan u svojim pit-stopovima.
Zamene guma za manje od dve sekunde će po svemu sudeći postati prošlost. FIA je zbog bezbednosti odlučila da pooštri pravila koja se odnose na proceduru zamene guma, a očekuje se da promene stupe na snagu od VN Mađarske.
Nekoliko novih mera će biti dodatno na nekoliko faza tokom samog pit-stopa, kako ne bi bilo nedoumica da li je točak pričvršćen do kraja. Te nove mere će automatski i usporiti timove tokom zamene guma.
Nova direktiva TD22A se poziva na članak 12.8.4 tehničkog pravilnika i ona će obezbediti sigurno montiranje točka i sprečiće mehaničare da predvide završetak određene faze pit-stopa kako bi uštedeli vreme.
FIA je navodno detaljnije definisala kada može da se da signal da je zavrtanj pričvršćen do kraja, što omogućava ekipi da pusti svoje bolide nazad na stazu.
Reakcija mehaničara ne sme biti brža od jedne ipo desetinke, i na taj način će se oni sprečiti da predviđaju i pritiskaju signalno dugme na pneumatskom pištolju pre nego što je zavrtanj pričvršćen do kraja.
Ako mehaničari ovu fazu pit-stopa obave brže, moraće da ponove proces, kako bi se osiguralo da je sve bezbedno pričvršćeno.
Nakon što su sve četiri gume pričvršćene, a signalna dugmad na pneumatskim pištoljima pritisnuta, postojaće zadrška od dve desetinke pre nogo što finalni signal za puštanje bolida može da se da.
Podsetimo, savetnik Red Bulla Helmut Marko je pre trke u Francuskoj izjavio da Mercedes postavlja pitanja i u vezi Red Bullove pit-stop opreme, a čini se da je Nemački tim i ovoga puta uspeo da dobije ono što je želeo.
Ekipe imaju mesec dana da adaptiraju svoj softver prema novim pravilima, koja bi na snagu trebalo da stupe za nešto više od mesec dana u Mađarskoj.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
Veće gluposti se nisu mogli setiti…