Šef ekipe Aston Martin smatra da bi neki timovi mogli da izgube značajnu količinu vremena zbog nove direktive FIA.
Novi testovi zadnjih krila stupaju na snagu tek od 15. juna pred VN Francuske, a do sada smo čuli različite priče oko toga koliko bi ta promena mogla da košta timove.
Mnogi su rekli da će to biti neznatno vreme, dok je Hamilton, koji je i pokrenuo celo pitanje oko fleksibilnih krila, rekao da ona vrede šest desetinki.
Čini se da je istina negde između, a prema rečima šefa ekipe Aston Martin Otmara Szafnauera, vremenski gubitak bi mogao da zavisi od konfiguracije staze.
„Mislim da će dosta zavisiti i od same staze na kojoj se vozi. Takvo krilo ne pomaže mnogo na nekim stazama, dok na drugim donosi jasnu prednost. Mislim da će sve ovo malo više odgovarati nama. Možda ćemo nadoknaditi koju desetinku u proseku. Međutim, biće staza na kojima nećemo nadoknaditi ništa, a biće i onih gde možemo da očekujemo i da ćemo biti bliži rivalima i za pola sekunde”, izjavio je Szafnauer.
On je dodao da njegov tim kao McLaren i Mercedes nije zadovoljan što će novi testovi stupiti na snagu tek posle VN Azerbejdžana.
„Da bi ste dizajnirali nešto što se savija taman onoliko koliko treba zahteva puno vremena i truda. Međutim, za dizajniranje krila koje je stabilno uopšte nije potrebno toliko truda i može da se napravi veoma brzo”, rekao je Szafnauer.
Do sada su Red Bull, Ferrari, Alpine i Alfa Romeo potvrdili da će morati da prilagode svoja zadnja krila i ostaje nam da sačekamo vidimo kakav će uticaj na njihove performanse imati nova direktiva.
Od sada možete nas pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog kao i da svoj komentar o ovoj temi sada možete ostaviti na dnu ove stranice.v