Please assign a menu to the primary menu location under menu

Vesti

FIA uvodi novu tehničku direktivu zbog Red Bullovog zadnjeg krila

Sada će se sprovoditi dodatni testovi kako bi se osiguralo da zadnja krila nisu fleksibilna.

Cela ideja oko savitljivih krila je vrlo jednostavna. Kako se aerodinamičko opterećenje povećava pri visokim brzinama, tako se ono prenosi i na zadnje krilo koje se savija unazad i time umanjuje aerodinamički otpor na pravcima. Testovi savitljivosti krila su se konstantno menjali, a najviše zbog Red Bullovih prednjih krila koja su bila u centru pažnje ranije.

Sada izvori prenose da je FIA uvela novu tehničku direktivu prema kojoj se dodatno pooštravaju dva od četiri postojeća testa koja kontrolišu fleksibilnost zadnjeg krila.

Navodno je pritisak, pod kojim će se krila naći, skoro dupliran. U prvom testu se krilo vuče unazad, dok se na drugom testu postavljaju tegovi na nosače i oni bi zapravo sada morali da budu stabilniji.

Cela  priča oko fleksibilnih krila je krenula nakon Hamiltonovih komentara posle kvalifikacija kako je Red Bull od jednom postao brži nakon što su u subotu montirali nova zadnja krila. Ipak, neki veruju da Hamiltonovi komentari uopšte nisu razlog donošenja ove direktive. Navodno je pronađena mala siva zona u pravilniku nakon što je FIA rastavila Gaslyjev AT02 nakon trke u Portimau. Bolid je bio legalan, ali su tehnički delegati uvideli mogućnost za sticanje prednosti i zato je FIA sada dodatno pooštrila testove.

Od sada možete nas pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog kao i da svoj komentar o ovoj temi sada možete ostaviti na dnu ove stranice.

Leave a Reply