Hamilton je ostvario 95. pobedu u karijeri, ali je ona ostala u senci stravičnog incidenta Romaina Grosjeana, koji je živ izašao iz potpuno raskomadanog i izgorelog bolida Haasa, nakon što se zakucao u zid neposredno nakon starta.
Bottas je očajno startovao i odmah je pao na čak na šesto mesto, dok su Verstappen i Perez prošli na drugo i treće. Međutim, na izlasku iz krivine 3 je došlo do stravičnog incidenta u kojem se Grosjean zakucao punom brzinom direktno u zid nakon kontakta sa Kvyatom.
Njegov bolid se potpuno raspao i zapalio.
Trka je odmah prekinuta, a koliko god je incident izgledao grozno, Grosjean je uspeo samostalno da izađe iz bolida.
On je bio vidno potresen nakon incidenta, ali je uz pomoć medicinskog osoblja odšetao do ambulantnih kola, kojima je prebačen u bolnicu na detaljnije preglede.
Zbog gužve koja se stvorila na izlasku iz krivine 3, Vettel je izašao kao najveći gubitnik pošto je pao na tek petnaesto mesto, dok je Leclerc, koji je bio jedan od retkih koji je startovao na tvrdim gumama skočio na deseto mesto.
Prekid je trajao skoro sat ipo pošto je zaštitna ograda na mestu Grosjeanovog incidenta morala potpuno da se menja.
Na putu do grida i novog starta, poredak je promenjen, to jest vraćen na onaj koji je bio odmah nakon prve krivine, a ne do trenutka kada je istaknuta crvena zastava. Tako se Bottas vratio na četvrto mesto, Vettel je skočio na deseto mesto, Leclerc je pao na dvanaesto, a Giovinazzi je sa jedanaestog pao na četrnaesto mesto.
Hamilton, Verstappen i Perez su sigurno krenuli i zadržali prva tri mesta, Bottas je uspeo da se odbrani od Albona. Norris se probio na šesto mesto, Ocon je napredovao do sedmog, a Leclerc čak do osmog. Ponovo je veliki gubitnik na restartu bio Vettel, koji je pao na šesnaesto mesto.
Međutim, kako je trka nastavljena, tako je na stazu moralo vozilo bezbednosti pošto je Kvyat udario i prevrnuo Strolla u krivini 8. Kanađanin je prošao bez povreda, a period pod vozilom bezbednosti je iskoristio Bottas da pređe na tvrde gume, i vratio se na stazu na pretposlednje mesto.
Trka je nastavljena letećim startom u devetom krugu, ali bez većih promena u plasmanu. Samo je Leclerc vršio pritisak na Ocona, ali bezuspešno.
Sainz je polovinom devetog kruga iskoristio činjenicu da je bio jedan od retkih na mekim gumama i obišao je Ricciarda za osmo mesto.
Španac je u 12. krugu obišao i Leclerca, a Monašanin je u duelu preforsirao gume i zbog toga je izgubio ritam i odmah par krivina kasnije pao i iza Ricciarda.
Na početku sledećeg kruga je priliku da prođe Ferrari iskoristio i Gasly u DRS zoni , dok je njegov timski kolega Kvyat dobio kaznu od deset sekundi zbog incidenta sa Strollom.
Na čelu, Hamilton je držao prednost od oko dve sekunde, dok je Perez bio još pet sekundi iza.
Velike probleme na začelju je imao Vettel, koji je nakon nekoliko krugova pao na začelje usled nedostatka tempa, dok je Bottas polako napredovao prema bodovima.
Ricciardo je promenio gume u 17. krugu i sa srednje-tvrdih je prešao na tvrde i vratio se na začelje, bez prevelike gužve ispred sebe.
Nakon njega su isto učinili i Kvyat, Ocon i Raikkonen, a Finac je do tog momenta odlično držao Bottasa iza sebe.
Norris je bio sledeći u boksu, a vrlo brzo je reagovao i Mercedes sa Hamiltonom i Red Bull sa Albonom.
Krug kasnije su gume menjali i Verstappen i Perez, se poredak prve trojice vratio u normalu.
U tim trenucima gume nisu menjali samo Sainz na mekim, Gasly na tvrdim i Leclerc na srednje-tvrdim.
Sainz ove gume ipak nisu mogle da izdrže više od 20 krugova, pa je ubrzo otišao u boks, dok je Albon iskoristio svežije pneumatike i obišao Leclerca na stazi.
Isti potez je napravio i Perez krug kasnije, ali je on obišao Gaslyja i vratio se na treće mesto.
Leclerc je bio poslednji od vozača na srednje-tvrdim gumama u boksu. On je u 24. krugu prešao na tvrdu komponentu i vratio se na dvanaesto mesto.
Norris je u 25. krugu iskoristio svežije gume i obišao Bottasa na stazi za šesto mesto.
Krug kasnije su gume promenili Gasly i Bottas i posebno je iznenađenje bio pit-stop Finca, koji je bio na tvrđoj smesi staroj 18 krugova.
Sainz je u 27. krugu obišao Ocona na stazi i došao do šestog mesta, odmah iza timskog kolege.
Ocon je u 30. krugu propustio Ricciarda a sedmo mesto. Australijanac je bio na tvrdoj komponenti, a imao je i bolja vremena od timskog kolege.
Nakon toga je usledio mirniji period trke, a Bottas je u 32. krugu obišao Leclerca i vratio se u bodove.
U 35. krugu je Verstappen otvorio novu rundu zamene guma. Njegova druga promena guma je bila nešto sporija, pa je, a odmah iza njega je ušao i Albon, koji nije imao problema tokom svog pit-stopa.
Sporu zamenu je potom imao i Ocon, a svi su prelazili na tvrde gume.
Krug kasnije je i Hamilton bio u boksu i vratio se na vodeću poziciju, odmah ispred Pereza, koji je na poslednjem pit-stopu bio u 37. krugu.
Ricciardo se nakon svog pit-stopa ponovo našao u duelu sa Oconom i nakon jednog kruga, tokom kojeg je vršio konstantan pritisak je uspeo da obiđe timskog kolegu.
Bottas je treći put u boksu bio u 39. krugu i na stazu se vratio na jedanaesto mesto iza dvojce vozača Renaulta.
Na rizik se u finišu trke odlučio Gasly, koji je odlučio da ne menja gume. On je u 45. krugu izgubio peto mesto od Norrisa, a dva kruga kasnije ne Verstappen odlučio da još jednom iz predostrožnosti zameni gume, pošto je imao dovoljnu prednost u odnosu na Pereza.
Šest krugova pre kraja se Francuz našao pod pritiskom i Sainza, koji je iskoristio drugu DRS zonu i prošao na šesto mesto.
Tri kruga pre kraja drama! Perezov motor je počeo da se dimi i on je morao da parkira pored staze i odustane. To odustajanje je potpuno promenilo i odnos snaga u šampionatu konstruktora, pošto su i McLaren i Renault imali odlične pozicije, a na stazu je moralo vozilo bezbednosti.
To je značilo da trka nije mogla da se nastavi pre isteka 57. kruga, pa je Hamilton pobedio ispred Verstappena i Albona, koji se po drugi put u karijeri popeo na podijum.
Norris i Sainz su doneli McLarenu doneli četvrto i peto mesto, Gasly je zahvaljujući vozilu bezbednosti zadržao šesto mesto ispred Ricciarda, Bottasa, Ocona i Leclerca.
Vesti kao i ostale novosti od sada možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog.