Finac je bio najbrži i na drugom treningu u Portimau, tokom kojeg je viđeno nekoliko ozbiljnih incidenata.
Na drugom treningu nije bilo mnogo čekanja. Vozači su odmah krenuli na stazu. Razlog je bilo to što je Pirelli doneo test gume za narednu sezonu i prvih pola sata je bilo izdvojeno isključivo za njihovo testiranje.
U tom periodu, najbolje vreme je imao Bottas i ono je iznosilo 1m21.575s, dok su iza njega bili Bottas, Leclerc, Perez, Norris i Hamilton.
Nakon toga su se vozači vratili na standardne gume. Svi su bili na srednje-tvrdim osim vozača Mercedesa. U početku su najbolja vremena držali Verstappen i Leclerc, a onda je Bottas vozio 1m17.940s i izdvojio se u vrhu sa šest desetinki prednosti. Hamilton sa druge strane nikako nije uspevao da sastavi čist krug, a onda ke sredinom sesije viđen incident kada se Gaslyjev bolid zapalio na stazi. Francuz je uspešno izašao iz bolida, sesija je prekinuta, ali je bolid AlphaTaurija pretrpeo velika oštećenja.
Pauza je potrajala petnaestak minuta, pa je timovima ostalo još samo pola sata da testiraju tempo. Zato su po povratku na stazu svi bili na mekim gumama. Međutim, kako je sesija nastavljena, tako je vrlo brzo ponovo prekinuta.
Verstappen je u pripremnom krugu propustio Strolla i pokušao da uhvati zavetrinu iza Racing Pointa na pravcu na početku novog kruga. Međutim, svoj krug je započinjao i Stroll. U to, trenutku je viđena trka na glavnom pravcu, Stroll je imao prednost i zauzimao je ispravnu spoljnu trkačku liniju. Međutim, niko nije popuštao, na kočenju je Verstappen bio malo bolji, ali nedovoljno da se nađe ispred Kanađanina. Došlo je do kontakta nakon kojeg je Stroll ostao van staze, dok se Verstappen vratio u boks sa oštećenjima.
Sesija je ponovo nastavljena svega osam minuta pre kraja, ali nije bilo vremena da se nešto bitnije testira ili promeni.
Bottas je ostao najbrži ispred Verstappena, Norrisa, Leclerca, Sainza, Vettela, Gaslyja, Hamiltona, Ocona i Albona.
Vesti kao i ostale novosti od sada možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog.