Please assign a menu to the primary menu location under menu

Vesti

FIA prezentovala plan za smanjenje prijanjanja za 2021.

SPA, BELGIUM - AUGUST 28: Max Verstappen of the Netherlands driving the (33) Aston Martin Red Bull Racing RB16 drives during practice for the F1 Grand Prix of Belgium at Circuit de Spa-Francorchamps on August 28, 2020 in Spa, Belgium. (Photo by Rudy Carezzevoli/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // SI202008280387 // Usage for editorial use only //

Kao što smo videli na Silverstonu velika količina prijanjanja ne odgovara Pirellijevim pneumaticima.

Svi timovi i FIA odlučili su se da pre početka sezone dozvole Pirelliju da zadrži prošlogodišnju specifikaciju pneumatika. Ipak, tokom prvog dela godine videli smo da su bolidi napravili korak napred po pitanju performansi, jer su ujedno proizvodili i više prijanjanja što je sa druge strane bilo previše za stare pneumatike.

Nicholas Tombazis, tehnički direktor FIA-e, kazao je za Auto Motor und Sport da su već preduzeti prvi koraci kako bi se smanio pritisak bolida na podlogu. Prva modifikacija biće na podu bolida, ispred zadnjeg točka, gde će biti pojednostavljeni ili uklonjeni usmerivači vazduha. Sa druge strane više nećemo imati dodatna zakrilca na elementima vešanja a ova oblast biće za jedan cintimetar manja u odnosu na ovu sezonu, dok će i difuzor takođe pretrpeti određena smanjenja i to za pet cenitemtara.

Vesti kao i ostale novosti od sada možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

Leave a Reply