Pored ograničavanja moda motora vladajuće telo želi da kontroliše i rad drugih sistema.
Kao što nam je poznato od prošle godine, Ferrari je u dogovoru sa FIA-om morao da izvrši modifikacije na svom motoru, posle čega su naglo opale performanse njihovog bolida. Od tada, FIA nadgleda i rad drugih proizvođača jer ima određene sumanje da i oni koriste sive zone za operativni rad svojih pogonskih jedinica.
Kako prenosi Auto Motor und Sport nekoliko proizvođača agregata ne poštuje na pravi način pravila oko uptede energije. Senzori koji se koriste za ovu priliku od strane FIA timovi znaju kako da zaobiđu, što stavra određene probleme.
Kako bi smanjila sivu zonu oko MGU-K komponente, F1 želi da razjasni način dizajniranja celog ERS sistema. Zbog toga FIA će poslati svim timovima 3D modele ERS sistema, odosno kako bi on trebao da izgleda u bolidima, kao i da će timovi biti u obavezi da pošalju nazad tačnu šemu instaliranja sistema.
Vesti kao i ostale novosti od sada možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog.