Japanski proizvođač nije na najbolji način započeo upravo završenu sezonu.
Honda je ove godine zabeležila svoj prvi trijumf u V6 eri i to u svojoj prvoj sezoni saradnje sa Red Bullom. Zbog toga je kompanija iz Sakure imala jedno više unapređenje u odnosu na svoje rivale, pa je tako Spec 2 verzija motora koja je prvobitno bila planirana za prvu trku svetlost dana ipak videla na VN Azerbejdžana.
“Što se tiče razvoja motora, mi imamo listu sa prioritetima.” kazao je tehnički direktor Honde Toyoharu Tanabe za Autosport. “Koliko će to dugo trajati? Koliko mi možemo da dobijemo po pitanju performansi i pouzdanosti? Nekada to traje duže, ali to je bitan korak. Tada smo uspeli da sva unapređenja donesemo u planiranom roku. Imali smo malih zakašnjenja sa Spec 2 verzijom. Želeli smo da sa njom započemo sezonu. Sezonu smo započeli sa Spec 1 verzojom a razlika u odnosu na Spec 2 je bila mala. Posle toga je došla Spec 3 koja je bila mnogo bolja u odnosu na Spec 1 i Spec 2 motor. A onda, Spec 4 je bila takođe veća u odnosu na Spec 2 i Spec 3.”