Vozač Mercedesa uspeo je da izveze fantastičan stint od 50 krugova na tvrdim gumama što mu je obezbedilo prvo mesto.
Iako je kiša padala tokom noći, staza Hermanos Rodrigez bila je suva pred početak trke. Vremenski uslovi bili su odlični za vožnju, pa je tako temperatura vazduha bila 39 a staze 22 stepena.
Lecrelc je poveo kolonu ispred Vettela dok su Hamilton i Verstappen imali kontakt u prvoj krivini. Zbog toga do treće pozicije stigao je Albon ispred Sainza i Hamiltona dok je Verstappen pao na osmo mesto. Odmah posle toga izbačeno je stanje virtuelnog sigurnosnog automobila koje je potrajalo dva kruga zbog uklanjanja određenih delova od bolida sa staze. U borbu za sedmu poziciju odmah su se upustili Verstappen i Bottas koji je pokušavao da se približi šestoplasiranom Norrisu. Lewis Hamilton u 4. krugu je uspeo da se nađe ispred Carlosa Sainza i stigne do 4. mesta a Max Verstappen uspeo je na trenutak da se nađe ispred Valtterija Bottasa. Holanđanin je u sledećem krugu već prijavio problem sa pucanjem zadnje desne gume, zbog čega je pao na poslednje mesto i morao na hitnu zamenu.
Bottas je krug kasnije obišao i Norrisa na prilazu ka prvoj krivini a ubrzo zatim i Carlosa Sainza. Do 10. kruga Leclerc je imao 1.2 sekunde prednosti u odnosu na Vettla i nepune 3 sekunde nad Albonom koji je bio 1.7 sekuni ispred Hamiltona. Tajlanđanin u Red Bullu uspeo je da uđe u DRS zonu Sebastiana Vettela ali je Nemac pojačao ritam. U tim momentima Lando Norris je imao problema u boksu prilikom zamene pneumatika jer prednje levi točak nije bio pričvršćen. Britanac je stao ispred izalaza iz pitlejna ali su mehaničari McLarena došli po svog vozača i vratili ga do garaže gde su mu lepo montirali gume. U 14. Albon je sa trećeg mesta otišao na servis ali je on ovoga puta stavio medijum gume pa na stazu vratio iza Carlosa Sainza. Odmah je i Leclerc odradio srevis gde je i on stavio medijum pneumatike.
Još jedana loša zamena pneumatika viđena je u boksu Alfa Roema, gde mehaničari tima nisu lepo montirali gume Antionio Giovinazziju. Ipak, ceo proces zamene morali su da ponove ali je Italijan uspeo da nastavi trku. Hamilton je uspeo da izdrži sa gumama do 24. kruga gde je uzeo tvrde pneumatike i u trku vratio se na četvrtoj poziciji. Sebastian Vettel i Valtteri Bottas su idalje ostajali na stazi i nisu imali potrebe da odu na svoj predviđenu zamenu guma, sve dok se Finac nije odlučio da ode do boksa u 37. krugu gde je uzeo tvde gume, prošto je naišo na gužvu na stazi. Vettel je odmah zatim uradio isto, stavio takođe tvrde gume i na stazu se vratio na 4. mestu iza Albona.
Na nešto više od polovini trke prvo mesto pripalo je Leclercu isperd Hamiltona i Albona dok su se iza našli Vettel, Bottas i Ricciardo. Vodeći vozač Ferrarija odlučio se da ponovo u 43. krugu ode do boksa gde je uzeo tvrde gume, ali je ostao malo duže u boksu zbog dodatnog montiranja pneumatika. U narednom krugu i Alexander Albon učinio je isto.
Vettel je polako topio Hamiltonovu prednost dok je njega u stopu pratio Valtteri Bottas. Daniel Ricciardo je tek u 51. krugu otišao na zamenu pneumatika a u istom trenutku od trke je odustao Lando Norris. Vodeći su našli na kolonu zaostalih vozača, pa je tako Bottas smanjio razliku za Vettelom na ispod jedne sekunde. Charles Leclerc je pokušavao da smanji zaostatk za vodećom trojkom, ali ga je jedna greška na stazi ponovo udaljila.
Do kraja trke Hamilton je uspeo da zadrži prvo mesto ispred Vettela i Bottasa, dok je na četvrtom mestu bio Leclerc. Peta pozicija pripala je Albonu koji je trku završio ispred svog timskog kolege, dok je ljubimac domaće publike Sergio Perez kroz cilj prošao na 7. mestu. Do bodova u Meksiku došli su još i Ricciardo, Kvyat i Galsy koji je imao incident sa Hlkenbergom.
(Diskusija)