Please assign a menu to the primary menu location under menu

Vesti

Vettel peti put u karijeri pokorio Singapur

Vettel i Leclerc su Ferrariju doneli treću uzastopnu pobedu u sezoni pošto su iza sebe ostavili Verstappena, dok je Mercedes potpuno promašio strategiju.

Prva trojica su odlično startovala i bez problema su zadržali svoje pozicije, mada se Hamilton u uvodnoj fazi kruga našao pod velikim pritiskom od strane Vettela. Iza njih, Verstappen je nekako uspeo da se odbrani od Bottasa, dok se iza šestoplasiranog Albona našao Norris koji je napredovao dve pozicije nakon što su Hulkenberg i Sainz imali kontakt nakon starta, zbog čega su oboje morali u boks.

Ta situacija je omogućila i drugima da napreduju, pa su tako Giovinazzi, Magnussen i Gasly u tim trenucima kompletirali prvih deset.

Razlike između vodećih su bile veoma male, a zbog prirode staze niko nije mogao da ozbiljnije napadne vozača ispred. Tek je iza Albona bio malo veći prostor do Norrisa koji je nakon desetak krugova zaostajao oko četiri sekunde za Tajlanđaninom.

Van prvih deset, Ricciardo je vozio sjajnu trku. On je do desetog kruga na srednje-tvrdim gumama sa začelja prošao do 12. pozicije i doveo sebe u situaciju da se bori za bodove.

Vozači iz sredine poretka su prvi počeli da menjaju gume, dok su vodeći čekali razvoj situacije iza s obzirom da je postojala opasnost da se vrate u gužvu na stazi i izgube vreme ako odu u boks.

Prvi je ozbiljan problem sa gumama imao Verstappen i on i Vettel su prvi otišli u boks u 20. krugu.

Njihove pozicije su ostale nepromenjene, ali se između njih ugurao Hulkenberg koji je usporavao Holanđanina.

U narednom krugu je i Leclerc otišao u boks, a Vettel je bio toliko brz da je nadoknadio četiri sekunde u jednom krugu i probio se ispred Monašanina.

Bottas je sledeći išao u boks u 23. krugu, i on se vratio daleko iza Verstappena koga je samo nekoliko minuta pre toga jurio u stopu.

Hamilton je konačno otišao u boks u 27. krugu i vratio se na stazu iza Verstappena i za malo ispred Bottasa. Mercedes je čak nešto ranije zamolio Bottasa da uspori i blokira Albona iza sebe kako u plasmanu ne bi pao i iza drugog vozača Red Bulla.

Vettel, Leclerc i Verstappen su nakon toga morali da se bore sa vozačima koji nisu išli u boks, a Vettel se u tome definitivno najbolje snalazio i do 31. kruga je obišao sve i došao do liderske pozicije.

Do 33. kruga su se oslobodili i Leclerc i Verstappen, ali je Vettel već imao šest sekundi prednosti. Hamilton i Bottas su završili svoja obilaženja sporijih vozača krug kasnije, i oni su zaostajali četiri sekunde za Verstappenom.

U 36.krugu je viđen incident između Grosjeana i Russela, nakon koga je Russell završio u zidu. Zbog toga je na stazu moralo vozilo bezbednosti, a niko od vodećih nije iskoristio priliku da promeni gume tako da se u poretku ništa nije menjalo.

Trka je nastavljena u 41. krugu, a prostora za ozbiljnije duele u vrhu nije bilo na restartu.

Samo tri kruga kasnije je na stazu moralo još jednom da izađe vozilo bezbednosti nakon što je Perez zbog tehničkog problema parkirao bolid na stazi.

Trkanje je još jednom nastavljeno u 48. krugu, a samo što je nastavljeno, trka je ponovo morala da teče pod vozilom bezbednosti. U sredini poretka su se vodile velike bitke za pozicije pošto su se neki vozači mučili sa gumama. Najviše problema je imao Raikkonen koji je imao kontakt sa Kvyatom na ulasku u krivinu 1. Finac je pretrpeo oštećenje prednjeg oslanjanja zbog čega je zaustavio bolid.

Ovoga puta je prekid trajao znatno kraće pa je trkanje nastavljeno već dva kruga kasnije.

Vettel je sigurno očuvao prvu poziciju do kraja i tako došao do prve pobede još od VN Belgije prošle godine. Leclerc nije pretio u finalnom delu i završio je kao drugi ispred Verstappena. Holanđanin se u poslednjih nekoliko krugova našao pod pritiskom od strane Hamiltona, ali je Britanac na kraju morao da se zadovolji četvrtim mestom. Iza njega su završili Bottas i Albon, Norris je ponovo bio odličan u McLarenu na sedmom mestu, dok su prvih deset kompletirali Gasly, Hulkenberg i Giovinazzi.

(Diskusija)

Leave a Reply