Monašanin je nakon više pehova i nesrećnih situacija konačno došao do prve pobede u karijeri i prve pobede za Ferrari u 2019.
Prema ranijim prognozama, vozače je dočekalo oblačno vreme na dan trke, a slaba kiša je padala samo u toku pre podneva.
Leclerc je fantastično startovao i zadržao prvo mesto, dok je Hamilton iskoristio unutrašnju liniju staze i obišao Vettela koji nije imao dovoljno prostora da brani poziciju. Međutim Nemac je već na Kemmel pravcu iskoristio prednost Ferrarijevog motora i lako vratio drugu poziciju.
U prvoj krivini je viđen incident između Verstappena i Raikkonena. Finac je odlično startovao i probio se do petog mesta, a Verstappen je u želji da vrati mesto prekasno kočio i udario u Raikkonena u temenu krivine.
Zbog toga je na stazu izašlo vozilo bezbednosti. Raikkonen je uspeo da nastavi trku, dok je Verstappenu malo nakon incidenta otkazala leva strana prednjeg od vešanja zbog čega je izgubio kontrolu i završio u zidu.
Incident je omogućio Norrisu da napreduje na peto mesto, dok su se iza njega našli Grosjean i Magnussen.
Trka je trebalo da bude nastavljena u četvrtom krugu, ali je period iza vozila bezbednosti produžen do petog, pošto je Sainz odustao na kraju zadnjeg pravca.
Leclerc je bez problema kontrolisao situaciju nakon restarta i u uvodnom krugovima je stvorio prednost od oko dve sekunde u odnosu na Vettela, dok je Nemac bio oko sekundu ipo ispred Hamiltona.
Vettel je u 16. krugu bio prvi od vodećih koji je promenio gume i vratio se na čist deo staze tako da je odmah mogao da do maksimuma koristi nove gume. Leclerc je održavao prednost od oko četiri ipo sekunde u odnosu na Hamiltona, dok je Bottas bio još skoro četiri sekunde iza.
Leclerc je odreagovao u 22. krugu i na stazu se očekivano vratio iza Vettela, a u naredna dva kruga su gume promenili i Hamilton i Bottas.
Vettel je u 27. krugu propustio Leclerca nazad na prvo mesto, dok su Mercedesi pronašli dobar tempo i počeli da sustižu Ferrari.
U 30 krugu je Hamilton počeo da pritiska Vettela čije gume su bili prilično potrošene i nakon nekoliko pokušaja je konačno dva krug a kasnije uspeo da napravi manevar uz pomoć DRS-a na Kemmel pravcu.
Vettel je jedanaest krugova pre kraja odlučio da pređe na meke gume i vratio se na četvrto mesto, s obzirom da je bilo neminovno da izgubi treće na starim gumama, pošto je Bottas bio znatno brži.
Iza njih je Norris čvrsto držao peto mesto ispred Pereza, dok se od sedme do dvanaeste pozicije vodila odlična borba za pozicije koje donose bodove.
Kvyat i Albon su vozili bitku za sedmo mesto iz koje je na kraju Tajlanđanin izašao kao pobednik, dok se odlično probijao i Giovinazzi na svežijim mekim gumama i redom je obilazio Grosjeana, Gaslyja i Ricciarda.
Situacija na vrhu je delovala stabilno u korist Leclerca sve do pet krugova pre kraja kada je Leclerc počeo da gubi vreme u odnosu na Hamiltona. Britanac je mnogo vremena nadoknađivao u drugom sektoru gde je Mercedes tokom celog vikenda imao prednost, a i od petka je bilo jasno da je Mercedesov bolid bio nežniji prema pneumaticima.
Na kraju, Hamiltonu je ponestalo jedan krug , a u finišu je i viđen incident u kome je Giovinazzi izleteo u durom sektoru i zabio se u zid. Peh je doživeo i Norris koji je na početku poslednjeg krug a morao da parkira bolid na kraju pravca i tako izgubio deset bodova koji su delovali zagarantovano. Na kraju su iza Leclerca, Hamiltona, Bottasa i Vettela redom u prvih deset završili Albon, Perez, Kvyat, Hulkenberg Gasly i Stroll.