Nemački tim potvrdio je da bi mu bilo potrebno dosta vremena da promeni dizajn prednjeg dela.
Nova tehnička pravila podelili su grid na dva potpuno različita koncepta, pa su se tako timovi kao što su Red Bull i Mercedes odlučili za tradicionalni razvoj prednjeg krila u odnosu na proslu sezonu, dok su tako Ferrari i Alfa Romeo krenuli sa radikalnim dizajnom, gde se elementi krila sužavaju od centra ka spoljnom delu. Ferrarijev snažan početak testa postavio je pitanje da li je njihov dizajn krila bolji i da li je italijanski tim na ovaj način već stekao neku veću prednost.
Toto Wolff obajsnio je razloge zbog čega se njegov tim odlučio za tradicionalnu evoluciju krila, ali ne može da ignoriše činjenicu da su drugi timovi ovu stvar možda uradili bolje:
“Morate da imate sluha i za ostale ideje. Uvek smo mi imali drugačiju psihologiju dizajna u odnosu na ostale timove. To nije zbog činjenice da smo samouvereni da je naš dizajn najbolji iz svakog ugla, već verujemo da je naš odnos aerodinamike i motora bio najbolji za nas. Zbog toga, prilikom promene pravila, morate da imate široke poglede. Ako neko ima neki deo koji bolje funkcioniše, onda će ga svaki tim od tog momenta staviti na njegov bolid i testirati ga. Ako sve to pogledate kroz prizmu promene aerodinamičkog koncepta bolida, onda ta promena ne bi trajala danima ili nedeljama, već bi to bilo mereno u mesecima.”