Ovaj tim odradio je prve precizne simulacije sa konfiguracijom bolida za narednu sezonu.
U 2019. imaćemo jednostavnija prednja i zadnja krila, sa namerom da se poveća i olakša preticanje na stazi, odnosno da se bolidi lakše prate kada se nalaze jedan iza drugog. Prema prvim najavama timovi u padoku su podeljeni što se tiče situacije oko novih pravila, pa tako tehnički direktor sada Racin Pointa veruje da tako mala promena može imati veliki uticaj na performanse bolida.
“To može biti veliki udarac.” kazao je Andy Green za Autosport. “Kada smo po prvi put stavili bolid u vazdušni tunel pre nekoliko meseci, onda smo videli da nam fali čak nekoliko sekundi po krugu i imali smo dosta loš balans bolida. To je bio najgori ishod. Naravno, ima i pozitivnih strana, jer će to da obezbedi bliže trkanje. Ali, kao i svi otali mi pokušavamo da iskoristimo svaku rupu u pravilima kako bi više profitirali.”