Jonathan Eddolls objasnio je da je japanski proizvođač prevazišao sva očekivanja u ovoj sezoni.
Honda je u svom predhodnom mandatu sa McLarenom imala velikih problama sa pouzdanošću svog agregata, pre svega sa svojom MGU-H komponentom koja se najčešće kvarila. To je rezultiralo raskidom partnerstva jer japanski agregat tada nije mogao da proizvede dovoljno snage, pa je tako Honda otišla u Toro Rosso a McLaren je uzeo Renaultove agregate. U ovoj sezoni kompanija iz Sakure uspela je da se oporavi a najviše po pitanju pouzdanosti.
“Ja sam iznenađen kada se setim kako oni bili na početku sezone i kako se ova stvar provlačila kroz medija.” kazao je Jonathan Eddolls glavni šef svih inženjera. “Oni su tokom sezone doneli dva velika seta unapređenja kao i “Specifikaciju 3″ agregata. Kod nje smo primetili velika poboljšanja na polju snage, pre svega u kvalifikacijama i to nam je pomoglo u nekim trkama. Pouzdanost se takođe poboljšala.”
“Ali ako pogledate koliko smo dobili kazni zbog motora, onda ćete reći da je broj visok i da baš ne izgleda da se Honda poboljšala. Ipak, mnoge kazne smo namerno dobili kako bi došli do nove specifikacije i tako poboljšali naše performanse. Pouzdanost agregata je došla posle napornog rada.”