Niki Lauda sjajnim stilom dominira sezonom. To je bila prva Ferrarijeva titula u poslednjih 11 godina, još od Surteesove titule iz 1964. godine. Na kraju sezone u avionskoj nesreći je poginuo Graham Hill.
Tokom zimske pauze smo videli nekoliko promena u vodećim timovima. Graham Hill je odlučio da napustio Lolu i osnuje vlastiti tim. Nakon dve trke, on je najavio povlačenje iz Formule 1, posle neverovatnih 176 startova.
Fittipaldi pobeđuje u Argentini za McLaren tim, dok Hunt u Heskethu završava na drugoj poziciji. Englez je zahvaljujući svojoj grešci, lidersku poziciju prepustio Brazilcu. U Brazilu, pred domaćom publikom, Pace je ostvario prvu pobedu u karijeri, a lokalni heroj Fittipaldi završava kao drugi. Pace i Reutmann su na VN Južne Afrike delili prvi startni red, ali je Scheckter odneo pobedu pred domaćom publikom za Tyrrell.
Na VN Španije Lauda i Regazzoni, u Ferrarijevim bolidima, su bila u prvom startnom redu. Trka je bila pod znakom pitanja, zbog sigurnosnih standarda na stazi Montjuich Park. Bojkot je izbegnut, ali se trka pretvorila u haos. Polovina bolida je imala sudar, uključujući i Ferrarije. Rolf Stommelen je vodio ispred Hilla, kada se zadnje krilo na njegovom bolidu pokvarilo, on je izleteo sa staze i usmrtio nekoliko posmatrača. Trka je prekinuta, a na liderskoj poziciji se našao Mass.
Kišni uslovi na stazi u Monaku su odgovarali Laudi i 312T bolidu, tako da je Austrijanac ostvario pobedu ispred Fittipaldija. Usledile su još dve pobede za Laudu na Zolderu i Anderstorpu. Na VN Holandije, Hunt je ostvario prvu pobedu u karijeri za sebe i za Hesketh tim. James Hunt se razvio u vozača vrhunskog ranga, pa je na stazi Zolder u Holandiji po kišnim uslovima uspeo da pobedi Laudu. Rezultat je bio obrnut na stazi Paul Richard.
Kiša je obeležila i vikend na Silverstonu, gde se čak 15 bolida slupalo. Pryce je iznenadio sve sa pol pozicijom, tako da su se on, Regazzoni, Jarier i Hunt borili za lidersku poziciju. Nakon niza nesreća istaknuta je crvena zastava, a u tom trenutku Fittipaldi je bio lider trke. Što se tiče Brazilca, to je bila njegova poslednja pobeda u F1 karijeri.
U Nemačkoj, Reutemann je preživeo trku, nakon što su vodeći vozači morali da odustanu. U Austriji, kiša je ponovo izazvala konfuziju na stazi, pa je popularni Brambilla došao do prve pobede za fabrički March tim. Međutim, tragično je što se američki vozač, Mark Dinohue, slupao u krugu za zagrevanje, a kasnije je podlegao povredama glave.
Lauda je vešto skupljao poene, a do prve titule u karijere je došao na VN Italije, gde je osvojio treće mesto, dok je njegov klupski kolega, Regazzoni, pobedio. Ostala je još trka u Americi na Watkins Glenu, gde je Lauda zabeležio petu pobedu u sezoni.
U novembru je tragična vest šokirala ceo trkački svet. Na povratku sa staze Paul Richard, gde se održala test sesija, avion Graham Hilla se srušio. Dvostruki svetski šampion i nekoliko članova njegovog tima je poginulo.