Robbie Van doveo McLaren do pobede na Pol Rikardu

McLaren se zahvaljujući dvojci predstavnika na podijumu potpuno vratio u trku za konstruktorsku titulu.

Kvalifikacije su ponovo donele dosta uzbuđenja. Igor Scorp je dosta dugo držao najbolje vreme  na sesiji i činilo se da će doći do pol pozicije. Ipak, u poslednjim sekundama je Robbie Van u McLarenu uspeo da započne novi brzi krug, a potom i da obori vreme vozača Racing Pointa za dve desetinke. Tako je on sa vremenom 1m27.151s došao do bitne pol-pozicije, dok je treće mesto pripalo lideru šampionata Matiji, koji je zaostao svega 15 hiljaditinki za Igorom.

Trka je počela po oblačnom vremenu, a start je obeležio veoma loš start Robbie Vana, koji je izgubio poziciju i oda Igora i od Matije.

Većih incidenata nije bilo, a samo je DarMaar na kratko završio van staze, zbog čega je izgubio priključak za kolonom.

Najbolje borbe u početnoj fazi su se vodile oko desete pozicije gde je Dimitrije Minić napredovao do sedmog mesta preticanjem Leonsenne, hbalent-a i Darrian Alfy-a.

Na čelu je razmak između vodećih nakon šest krugova bio po sekundu ipo, dok su llopik i Sestrić prvi menjali gume i otišli su u boks sa četvrtog i petog mesta.

Generalno su vozači koji su startovali na mekim gumama imali najviše problema sa tempom, pa je tako Dimitrije, koji je imao slobodan izbor guma zbog starta van prvih deset lako obišao i MoonFall-a za četvrto mesto.

Vodeći Igor Scorp je bio u boksu u osmom krugu, a u devetom su ga ispratili i Matija i Robbie Van.

Po izlasku iz boksa, Matija se našao u duelu sa Sestricem u prvom sklopu krivina, nakon čega se lider šampionata okrenuo na stazi i pao tek na petnaesto mesto.

Poredak je u tim trenucima bio dosta izmešan pošto dobar deo vozača koji je krenuo na srednje-tvrdim gumama nije imao potrebu da menja gume u prvih 10 krugova.

Tako je trku poveo Dimitrije, a on se je u boksu bio u 13. krugu. U tom periodu su polako i ostali menjali gume, pa se Igor Scorp vratio na vodeću poziciju ispred timskog kolege Sestrica, koji je dosta profitirao malo ranijim odlaskom u boks.

Robbie Van je ostao treći, dok su MoonFall, llopik i Dimitrije profitirali od Matijinog okretanja nakon što se poredak konsolidovao.

Dimitrije je nakon velikog duela sa llopikom prošao na peto mesto, a vozač Williamsa se potom i okrenuo i otišao i u boks.

U 18. krugu su Robbie Van i MoonFall obišli Sestrića, nakon čega je vozač Racing Pointa morao na drugi pit-stop.

MoonFall je napredovao na drugo mesto krug kasnije, ali se nije previše udaljio od njega u narednim krugovima. Igor je za to vreme sigurno vodio sa preko pet sekundi prednosti, dok se njegov timski kolega Sestrić borio za bodove zahvaljujući mekim gumama koje je koristio u finalnoj fazi trke.

U poslednjim krugovima je počela da se topi Igorova prednost na čelu, a imao je i kaznu od tri sekunde, što je njegovu pobedu dovelo u pitanje.

Gume su polako otkazivale, a Darian Alfy, koji je jurio Matiju i peto mesto u finišu se u jednom trenutku okrenuo, udario u zid i završio trku.

Krug pre kraja drama za vodećeg Igora kojem je pukla prednja leva guma, a nakon pit-stopa je pao na osmo mesto.

MoonFall je preuzeo prvo mesto, koje je i zadržao do kraja, ali je i on imao kaznu od tri sekunde pa je pobeda pripala osvajaču pol-pozicije Robbie Van-u, kojem je to ujedno i prva pobeda u sezoni. MoonFall je ostao treći, dok je Dimitrije doveo i drugi McLaren do podijuma.

AlienzZ je završio kao četvrti ispred Matije, koji je nekako i pored kazne od šest sekundi i okretanja na stazi uspeo da pokupi novih deset bodova.

Dux je završio kao šesti Sestrić je na mekim gumama uspeo da se probije na sedmo mesto, Igor je završio tek kao osmi, dok su poslednje poene pokupili Leonsenna i tese1ecta.

Snimak cele trke možete pogledati na https://www.twitch.tv/videos/988562439

Od sada možete nas pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog kao i da svoj komentar o ovoj temi sada možete ostaviti na dnu ove stranice.

You must be logged in to post a comment Login

Ostavite komentar