Vozač Merecdesa bio je ubedljiv i na drugoj sesiji na stazi Pol Rikar.
Zbog udesa i požara na prvom treningu iz Saubera stigla je potvrda da će Marcus Ericsson propustiti drugi trening. Vremenski uslovi pred početak drugog treninga bili su još toliji, pa je tako tempartura vazduha dostigla 29 a staze 50 stepeni.
Posle uvodnih deset minuta na startu najbrže vreme pripalo je Kevinu Magnussenu koji je sa Haasom uštopovao vreme od 1m35.986s. Baš tada Kimi Raikkonen imao je jedno malo okretanje na drugoj krivini ali je odmah nastavio sa treningom. Ipak, na scenu su tada stupili Ferrarijevi i Red Bullovi vozači, pa je tako Max Verstappen doašo do prve pozicije (1m34.923s) ispred Kimija Raikkonena i Sebastiana Vettela. Nešto kasnije u akciji su se pojavili i vozači Mercedesa, što je iskoristio Valtteri Bottas i da ostavri najbrži krug od 1m34.156s.
I Lewis Hamilton rešio je da malo doda gas u momentima kada nije puno vozača bilo na stazi, pa je tako uspeo da sastvi najbrži krug i bude brži za dve desetinke od svog tiskog kolege (1m33.915s). Britanac u Mercedesu odmah je popravio svoje vreme na 1m33.582s.
Na polovini sesije na ultra mekim gumama pojavili su se vozači Red Bulla i Ferrarija, pa je tako Daniel Ricciardo došao do prvog mesta – 1m33.243s ispred Lewisa Hamiltona i Sebastiana Vettela. Baš u tom momentu izbačena je crvena zastava zbog čudne situacije sa Sergiom Perezom kome je u brzom krugu otpao zadnji levi pneumatik. Redarima je bilo potrebno desetak minuta da uklone bolid Force Indije posle čega je trening vraćen u normalan ritam.
Na restartu svi vozači nastavili gde su ranije stali, pa je tako Mercedes, Ferrari i Red Bull radio na pripremi kvalifikacija na ultra mekim pneumaticima. Hamilton je odardio jedan odličan krug od 1m32.539s i tako za sedam desetinki bio brži od konkurencije. Za to vreme Sebastian Vettel radio je trkačkom tempu sa super mekim penumaticima.
U poslednjih deset minuta Brendon Hartley imao je kavr na bolidu, pa je tako morao da parkira bolid pored staze, zbog čega je kontrola trke uvela stanje virtuelnog sigurnosnog automobila. Aktivano stanje staze bilo je uvedeno tek u poslednjih pet minuta, ali su ubrzo tazim ponovo izbačene lokalne žute zastave zbog okretanja Fernanda Alonsa. Do kraja treninga vremena se nisu mnogo menjala, jer su vozači radili na simulaciji trkačkih stintova.