Trke i testiranja

Pjastri dominantan na trećem treningu

Oscar PiastriOscar Piastri, McLaren, VN Španije 2025. / foto: x.com/McLarenF1

Australijanac je u poslednjoj pripremi z kvalifikacije bio na drugoj planeti u odnosu na rivale.

Po nekoj tradiciji u prvih petnaestak minuta nismo videli ništa više od instalacionih krugova.

Tek nakon toga smo videli prva vremena koja su postavili Bortoleto i Kolapinto i ona su iznosila oko 1m15s.

Okon je na kratko skočio na vrh na mekim gumama i bio je prvi koji je vozio ispod 1m15s, ali ga je ubrzo sa čela skinuo Cunoda sa 1m14.8s.

Noris je bio prvi od vodećih koji je postavio vreme i on se na srednje-tvrdim gumama našao na vrhu sa 1m14.540s.

Sajnc je bio još jedan vozač koji se odlučio za meke gume na početku sesije i on je vozio 1m14.124s čime je preskočio Norisa za četiri desetinke.

Lekler je bio jedini od vodećih na mekim gumama od početka i on je odmah spustio najbolje vreme na 1m13.941s, dok je Hamilton na srednje-tvrdim ostao samo desetinku iza.

Zatim je Noris poboljšao svoje vreme na srednje-tvrdim gumama i skočio na vrh sa 1m13.8s, ali ga je Rasel ubrzo nadmašio pošto je vozio 1m13.396s.

Verstapen se za to vreme dosta mučio i prijavio je nedostatak prjanjanja na srednje-tvrdim gumama i imao je prilično veliki zaostatak na petom mestu.

Sredinom sesije je na drugu poziciji skočio Antoneli, koji je kao i Rasel imao meke gume, ali je njegov zaostatak bio četiri desetinke.

Verstapen je bio prvi na novom setu guma u poslednjih dvadesetak minuta sesije i on je postavio novo najbolje vreme, ali samo 0.021s ispred Rasel koji je svoje vreme postavio mnogo ranije.

Potom je Alonso postavio treće vreme oko je bilo četiri stotinke slabije od Verstapenovog, dok je Noris u prvom pokušaju imao veliku nestabilnost u brzoj krivini 9, pa je morao da odustane od kruga.

On je u svom drugom pokušaju  uspeo da spusti vreme ispod 1m13s i skoči na vrh, ali je onda Pjastri izdominirao sa krugom 1m12.387s što je bilo pola sekunde brže od Norisa i sedam od Leklera na trećem mestu i Rasela na četvrtom mestu.

Do kraja sesije su svi još jednom izašli na starom setu guma, ali niko na njima nije mogao da popravi vreme.

Tako je Pjastri na kraju ostao ubedljivo najbrži i ispred Norisa, Leklera i Rasela.

Verstapen je bio peti sa skori sekundom zaostatka, dok je Hađar na šestom mestu bio samo sedam hiljaditinki sporiji.

Antoneli je imao sedmo vreme, devet hiljaditinki ispred Alonsa, dok su Hamilton i Loson kompletirali prvih deset.

Zapratite nas

Ostavite komentar