Prema najavama mehaničari ne bi trebalo da imaju puno posla.
Kako italijanski dobavljač guma savetuje, taktika sa startom na medijum gumi, koja bi trajala sve do 25. kruga kada bi se uzela tvrda komponenta, prema proračunima se ocenjuje kao najbrža na trci za VN Katara. Druga opcija uključuje još jedan servis, odnosno opet start na medijum čiji bi set trajao do 18. kruga, pa dvostruki prelaz na tvrde gume a njihova zamena odradila bi se do 39. kruga. Treća mogućnost uključuje takođe dva stajanja, odnosno start na medijum do 18. pa prelaz na tvrde do 42. kruga i završetak bi ponovo bio na medijum komponenti.
Preostali setovi pneumatika po vozačima:
Startni Grid (Promene su moguće do pred sam početak trke sa uračunatom kaznom koju je dobio Maks Verstpen):
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru, Whatsapp grupi i Linkedinu.
Manite se tatktike, počeo je rat između FIA predsednika i F1 vozača. Nije dobro…