Još jedan trač provlači se po padoku.
Još od svog dolaska u šampionat, puno ljudi pod burnim okom prate način funkcionisanja Hasa. Naime, ova ekipa ima tehničku saradnju sa Ferarijem i od kojih kupuje dosta delova, što znali da provodi manje vremena u razvoju i proizvodnju istih. Sa druge strane sličan princip koristi i VCARB koji svoje komponente nabavlja od Red Bula ali ovakva stvar ne prija njihovim konkurentima.
Timovi kao što su Vilijams, Aston Martin i Alpin (koji od 2026. prelazi na Mercedesove motore i manjače) proizvode većinu svojih delova, dok je od skora Has sklopio i tehničko partnerstvo sa Tojotom. Kako javlja Auto Motor und Sport a prenosi GPblog, postoji predlog da klijentski timovi koji sezonu završe iznad petog mesta u konkurenciji konstruktora moraju da bude više samostalniji, odnosno da u periodu od tri godine procentualno proizvode više svojih delova.
Sa druge strane manji timovi na ovaj način bili bi dosta ugroženi jer nemaju resursa ni kapaciteta da se bave razvojem, što bi ugrozilo njihovo postojanje u šampionatu.
Za sada nema zvanične potvrde ove informacije.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru, Whatsapp grupi i Linkedinu.