Meklarenovi vozači nisu uspevali da održe tvrde gume u životu i to ih je na kraju koštalo dvostruke pobede.
“Neću lagati, ovo baš boli. Dosta toga smo uradili kako treba tokom trke. Uvek je bilo to pitanje oko strategije, ali iz naše pozicije i kada pogledamo stanje guma jedan pit-stop prosto nije delovao kao realna opcija. Veoma sam zadovoljan tempom i kako sam vozio trku i zato ovo drugo mesto baš boli. Sada je lako pričati o tome da li smo možda ipak i mi mogli da rizikujemo sa strategijom, ali ja i ekipa smo zajedno doneli odluku da idemo na sigurno. Mi smo bili ti koji su mogli sve da izgube, Šarl bi svakako završio na trećem mestu. Gume su se brzo trošile i to smo videli i na početku kod nas, a onda i kod Red Bula na tvrdim gumama. Situacija se nije popravljala i prosto nismo imali kud”, izjavio je Pjastri.
“Iznenadio me je Oskar na startu pošto je uspeo da prođe u šikani. Ali nisam mogao da uradim ništa drugačije u toj situaciji. Da sam kočio metar kasnije slupali bi smo se. Moramo da analiziramo našu trku, ali Ferari je imao sjajnu trku, posebno Šarl i kapa dole njima. Svakako smo pričali tokom trke o strategiji sa jednom promenom guma, ali ja sam imao preveliku potrošnju na prednjoj levoj i to prosto nije bilo izvodivo. Teško je. Znali smo da će biti blizu. Razočarani smo, ali Ferari je prosto napravio bolji posao i to je to”, rekao je Noris.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.
Umesto, kada se otvorila potencijalna borba za titulu, i kada je tim u fenomenalnoj formi, Red Bull u očiglednom padu, Tim bude pametan i postavi strategiju da vozači čuvaju jedan drugom ledja, oni im dopustaju da se trkaju na startu i izgube duplu pobedu i bitne bodove, srećom su izbegli kontakt u krivini 4 i 5 (tacnije Lando pustanjem gasa), i onda su na kraju utučeni i razočarani. Trebaju biti srećni da je izbegnut kontakt na početku trke i potencijalno upropašćena trka obojice vozača.
Glavu gore. Bili ste odlicni. Bravo!