Velike inovacije donele su bolje rezultate za ovaj tim.
Od 2008. godine Meklaren nije bio u prilici da svoje bolide razvija u sopstevnom vazdušnom tunelu, veće je za ovu priliku koristio usluge Tojotinog tunela u Kelnu. To je sve trajalo do kraja oktobra 2023. kada je i zvanično pušten u rad postrojenje za ovakve namene u Vokingu, nakon čega je bolid za ovu sezonu bio potpuno razvijan u ovom postrojenju.
Kako prenosi Formu1a.uno, ovaj novi vazdušni tunel mnogo je doprineo unapređenju performansi bolida jer je mogao da simulira dosta veće aerodinamičke uglove za prolaz fluida nego što to trenutno čini konkurencija. Prema ovim navodima ovi detalji mogu imati veliku ulogu za trenutnu generaciju automobila koja je veoma osetljiva na uticaj vetra
Sa druge strane i Ferari je rešio da ide ovim putem, gde je započeo rekostrukciju svog vazdušnog tunela sa namerom da ostvari isti cilj kao i Meklaren.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.