Timovi su imali priliku da promene podešavanja bolida nakon sprint trke, a Red Bull je odradio sjajan posao.
U prvom delu kvalifikacija je dosta vozača najjačih timova koristilo stare meke gume prolaz u Q2. Najbolje vreme posle prvih 18 minuta je imao Sainz i ono je iznosilo 1m05.263s. Iza njega je bio Piastri sa samo pet stotinki zaostatka, dok je Verstappen bio još dve stotinke iza Australijanca.
Kratak krug i i prilično izjednačene performanse timova su učinile da je na kraju razlika između prvog i poslednjeg bila manja od osam desetinki dok je za prolaz u Q2 bilo potrebno vreme u okviru četiri desetinke u odnosu na Sainza.
Alonso i Perez su morali da se izvlače na samom graju sesije, a ispod crte su na kraju ostali Albon, Stroll, Bottas, Sargeant i Zhou.
U drugom delu kvalifikacija je Verstappen bio ubedljivo najbrži sa 1m04.469s nakon dva pokušaja na novim gumama. To je bilo čak pola sekunde brže od Sainza na drugom mestu uz jedan pokušaj, dok je Russell na trećem imao identično vreme, uz dva pokušaja.
U samom finišu nekoliko vozača nije vozilo čiste krugove, a prvi ispod crte je ostao Ricciardo, stotinku iza Ocona. Pored njega su ispali još Magnussen, Gasly, Tsunoda i Alonso.
Verstappen je posle prvog pokušaja u Q3 ponovo imao veliku prednost ispred najbližeg pratioca sa vremenom 1m04.426s. Norris je ovoga puta bio drugi, ali tri ipo desetinke iza.
Trostruki svetski šampion je u drugom pokušaju dodatno popravio vreme na 1m04.314s dok su Norris ostao četiri desetinke iza. Treće mesto je pokupio Russell, pola sekunde iza Verstappena, dok je Sainz bio samo stotinku iza njega.
Hamiltonu je pripalo peto mesto ispred Leclerca, koji je napravio dve velike greške u svom poslednjem pokušaju.
Piastri je imao vreme za treće mesto, ali je ono obrisano zbog nepoštovanja granica staze. Perez je bio osmi ispred Hulkenberga, dok je Ocon zaokružio prvih deset.
QUALIFYING CLASSIFICATION
Confirmation of Verstappen's dominance
Piastri was initially third fastest but had his final lap time deleted for track limits and drops to P7#F1 #AustrianGP pic.twitter.com/NvKNhttN3H
— Formula 1 (@F1) June 29, 2024
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.
@NSX
Zašto mržnji? Tako je …
Zna čitav svet kakav je Max bio do ’22. dok nije seo u neprikosnoven bolid.
A Perez je samo pod takvim uslovima i mogao da ostane u F1 … da titra daMu i Maxu i svima.
Pa dobro , i to je posao i to pristojan .
Vidim da nema šanse da iko javi komentatorima SK da je Perez “loš” na trkama zato što zbog budžeta testira nove delove za Maksa na FP1, FP2 i FP3, jer su se “limenke” bacile na sve ili ništa da Max osvoji i ove godine titulu. Sve nove delove ima Max a Perez nema pa je zato u zaostatku a ne zato što ima pad forme. Komedija!
A te vesti već skoro 2 nedelje kruže u medijima da je Perez pristao na novom ugovoru da bude test zamorče jer nijedan tim ga nije hteo pa nije imao kud već da pristane.
Za te “limenke” šta si ti, tikvan?
Perez testira, pa i treba kad ne zna da vozi, nije za bolje. A ti, uživaj u mržnji najboljih, nastavi.. Dugo će to da traje, spremi se…