Vozač Red Bulla imao je najbolje vreme dok je Charles Leclerc morao da sesije završi dosta ranije.
Pošto VN Majamija nosi epitet sprint vikenda, vozači su imali samo 60 minuta da isprobaju svoja podešavanja. Tako je temperatura vazduha pred početak iznosila 28 a staze 48 stepeni.
Zbog toga odmah po paljenju zeneih svetala na stazu se pojavila većina vozača, gde su pretežno koristili tvrdu a bilo je i oni sa medijum komponentom. Već posle osam minuta na 16. krivini okrenuo sa Charles Leclerc koji je dosta vremena izgubio kako bi bolid vratio u prvobitni smer. Zbog gustog saobraćaja to nije mogao da učini pa su sudije rešile da izbace crvenu zastavu. Vozač iz Monaka nije uspeo u nameri da okrene bolid, zbog čega je morao da ga napusti.
It's an early red flag 🔴
We've got a road block after Leclerc goes for a spin and can't get going 😳#F1 #MiamiGP pic.twitter.com/QBFwOH2FcF
— Formula 1 (@F1) May 3, 2024
Posle kraće pauze sesija je nastavljena a u tim momentima najboje vreme imao je Max Verstappen od 1m31.071s sa medijum komponentom. Već nakon par minuta na čelo karavana probio se Sergio Perez – 1m29.632s takođe sa medijum pneumatikom, dok je George Russell bio drugi ispred Lewisa Hamiltona koji su koristili iste gume kao i vodeći Red Bull. Na polovini sesije Carlos Sainz uspeo je da sa tvrdim pneumatikom izbije na sam vrh – 1m29.346s.
U završnih 10 minuta vozači su krenuli da koriste i meke gume, što je omogućilo George Russellu da se nađe na samom čelu karavana – 1m28.910s. Do kraja sesije vremena su se poboljšavala, pa je posle dosta muka Max Verstappen uspeo da se probije do vrha sa krugom od 1m28.595s ispred Oscara Piastrija i Carlosa Sainza. Četvrti je bio George Russell, peti Lance Stroll, šesti Sergio Perez, sedmi Lewis Hamilton a u prvih deset bili su i Yuki Tsunoda, Esteban Ocon i Pierre Gasly.
Rezultati treninga za VN Majamija:
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.
Opet vozacka greska Ferrarijevog broja 1. Sumnjam u njegove velike domete i sve vise verujem da ce uz Vettela biti najveci promasaj ovog tima.