Please assign a menu to the primary menu location under menu

Vesti

Red Bull i dalje ima najmanje sati za korišćenje vazdušnog tunela dok AlphaTauri ima najviše

Start, VN Kanade 2023. / Dan Mullan/Getty Images/Red Bull Content Pool

Timovi Formule 1 po pravilima imaju određen broj sati koji mogu da provedu u ovim postrojenjima.

Posle uvođenja pravila o ograničenju budžeta, organizatori šampionata još pre par godina uveli su i propis o broju sati kada je korišćenje vazdušnog tunela. Tako najbolji tim iz prošle sezone na raspolaganju će imati najmanje sati dok će najslabiji dobiti najviše vremena da provede u ovim specijalnim aerodinamičkim postojenjima, dok ova proporcija važi i za ostale timove.

Ovo je uređeno sa nemarom kako bi se timovi izjednačili na gridu na polju performansi, pa tako zbog probijanja budžeta u 2021. Red Bull je skraćen još za 10% od svog ranije dobijenog vremena. Prema preseku stanja od 26. juna, tim iz Milton Kinsa imaće 756 sati da provede u svom vazdušnom tunelu a u ovu cifru uračunata je i kazna. Odmah posle njega sa 900 sati je Mercedes, 960 sati ima Aston Martin dok Ferrari za svoje potrebe ima na raspolaganju 1020 radnih časova. Alpine ima još više, odnosno 1080 sati, McLaren 1140 a Alfa Romeo 1200 sati. Na kraju grida, Haas poseduje 1260 časova za testiranje u vazdušnom tunelu, 1320 sati ima Williams a AlphaTauri poseduje najviše časova, odnosno 1380.

 

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

1 Comment

  • A kakve su ovo brojke, ja mislio da će bit da imaju svi max 100 sati pa ostali sve manje i manje i da je onda to smanjenje RB-u stvarno nepovoljno po njih. A ovo je kao da radiš test u školi za 100 bodova ali ti dobiješ 81 i i dalje imaš peticu za to bodova…

Leave a Reply