Please assign a menu to the primary menu location under menu

Vesti

Ricciardo najbrži na drugom treningu na Hungaroringu

Vozač Red Bulla pokazao je da ozbiljno konkuriše za sam vrh u plasmanu na VN Mađarske.

Pred početak drugog treninga vremenski uslovi bili su veoma topliji. Temperatura staze bila je 33 stepeni dok je tempartura vazduha dostigla 25 stepen.

Posle instalacionih krugova prvo vreme na stazi zabeležio je Kimi Raikkonen – 1m20.057s. Ubrzo zatim istu stvar čini i Sebastian Vettel koji je za tri desetinke bio brži od svog timskog kolege a oba vozača Ferrarija bila su na mekim gumama. I Mercedes je odmah želelo da ranije izađe na stazu, pa je tako Bottas preuzeo prvu poziciju krugom od 1m19.546s dok je Hamilton dospeo na četvrto mesto. Baš u prvom delu drugog treninga svi vozači testirali su tempo na mekim gumama, gde su vozači Red Bulla uspeli da se umešaju i razdvoje bolide Mercedesa i Ferrarija.

Posle uvdonih pola sata Kimi Raikkonen je bio prvi koji se na stazu pojavio sa super mekim pneumaticima a za njim i ostali vozači su krenuli sa korišćenjem ovih guma. Tako je Sebastian Vettel uspeo da zabeleži najbolje vreme od 1m18.638s ispred Valtterija Bottasa, Kimija Raikkonena i Lewisa Hamiltona koji tada još nije isprobao ovu super meku komponentu.

Baš tada Felipe Massa imao je jedno malo okretanje pri izlasku iz pete krivine dok je Kimi Raikkonen bio primoran da na momenat zaustavi svoj bolid zbog gubitka kontrole nad papučicom gasa. Finac je u zaostavnoj zoni uspeo da reši problem, pa je tako nesmetano otišao do svog boksa.

Na polovini treninga Daniel Ricciardo uspeo je da ostvari najbrži krug sa vremenom od 1m18.455s takođe na super mekim gumama. Sudije su tada bile primorane da izbace crvenu zastavu, jer je Pascal Wehrlein imao udes na 11. krivini, koji je bio sličan onome koji je tokom jutra doživeo Antonio Giovanazzi.

Ova pauza usledila je oko 10 minuta a po puštanju treninga u trkački ritam do kraja sesije ostalo još oko pola sata. Skoro svi vozači su u tim momentima koristili super meke gume, a Haas je baš tada završio popravku Magnussenovog bolida, pa je tako Danac izašao na stazu. Sa druge strane loš dan za Stoffela Vandoorna, koga je tim obavestio da morao da parkira bolid u garažu. Istu sudbinu deli i Jolyan Palmer, koji je izgubo kontrolu nad svojim bolidom u 14. krivini posle čega je završio u zidu. Zbog toga direktor trke izbacio je još jednu crvenu zastavu.

Skoro svi vozači su ponovo su se ponovo vratili na pistu u završnih deset minuta u kome su isprobavane razne kvalifikacione opcije sa razvnim vrstama pneumatika.

(Diskusija)

Leave a Reply