Savetnik u Red Bullu kazao je da su oni morali da u garaži srede određene stvari.
Pre sam početak VN Španije, kada su svi timovi već odavno napustili svoje garaže i spremali se za start, ovoga puta Red Bull je to uradio poslednji pa je tako Maxa Verstappena i Sergia Pereza pustio samo 8 sekundi pre zatvaranja ovog prozora. Da su zakasnili, bolidi bi morali da krenu iz pitlejna.
Na kraju sve se dobro završilo za tim iz Milton Kinsa, jer su na VN Španije zauzeli prve dve pozicije ali je Helmut Marko priznao da su imali određenih problema pre sam start. Kao što su posumnjali novinara Auto Motor und Sporta a i šef Ferrarija Mattija Binotto, Red Bull je imao problem sa temperaturom goriva zbog čega je morao dodatno da ga ugreje. Po najnovijoj regulativi, temperatura goriva mora da bude 10 stepeni niža od temperatue vazduha a tog dana u Barseloni bilo je 36 stepeni.
“Velike temperature zahtevale su i izmene u poslednjem momentu.” kazao je Marko za nemački Sky. “Morali smo da dodatno pregledamo sve jer su se temperature promenile. Ipak, uspeli smo da to primetimo na vreme i da dodatno zagrejemo gorivo.”
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.